Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
  Mikka:

Å angi ting i en style attributt vs i et eksternt stilark gjør ingen forskjell i det heile tatt, anna enn at det er meir tungvint å holde styr på da selfølgelig.

Var det jeg trodde, ja.

Har litt problemer med å formulere et eventuelt svar. Kan liksom ikke bare ta opp igjen det jeg har sagt fra før.

Skrevet

Fornød nå da gutter? :pstrictweb.net

Må inrømme at jeg makket litt for å få til dette med denne boksen under rammen. Fant også ut at ff ikke jobber på helt de samme prinsippene som opera og ie når det gjelder z-index. :cool:

Skrevet

Hvilken behagelige blåtone er det du snakker om? Oppsettet er 100% likt det som var før, bare at jeg har flyttet boksen bak borderen. :)

Skrevet
Hvilken behagelige blåtone er det du snakker om? Oppsettet er 100% likt det som var før, bare at jeg har flyttet boksen bak borderen. :)

Sorry, synes tydelig å huske det var en svak blåtone rundt det hele. Min feil! Det ble bedre nå iallefall ;)

Skrevet (endret)

@Waldmeister: skal ta det til etterretning. ;)

EDIT: vet at de sidene "bøgger". Sa det tidligere i tråden her... Skal fikse på det i løpet av ferien. Har ikke gadda å resize bilda. :whistle: Skal lage det til litt annerledes også, men har ikke kommet så langt.

Endret av huf
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Oisann, StrictWeb var peen.

Skrevet (endret)

@Waldmeister: jeg har ikke spurt om noe spesifikt, så derfor så lager jeg ikke en ny tråd. Er jo bare små-snakk som passer bra i webkafèen. Men nå er jeg ferdig med det også.

@wh1te: takker :)

Endret av huf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...