Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142
Skrevet

Det skjer vel helst etter en feil under inn-/avlogging eller ved bruk av andre klienter..?

Skrevet (endret)

Det skjedde helt sikkert fordi du logget på MSN på skolen, Arve. Har skjedd med meg etter jeg var pålogget på skolen jeg jobbet på under siviltjenesten. Tror det er en liten bug i Live Messenger, for å si det sånn :)

Edit: Ble ingen iMac på meg nå, mor nektet meg å kjøpe det i tillegg til MacBook.. Så jeg får heller skaffe meg en jobb og vente noen måneder. Men 1 stk svart MacBook er på vei da i hvertfall, som bør komme om ikke så lenge....

Endret av Jesper Karsrud
Skrevet

Haha :p Jeg tok det helt rolig i går jeg, møtte noen folk på Kaffegalleriet, sjekket ut forholdene for jobben i dag, og så gjorde jeg nada resten av kvelden. Ganske deilig, igrunn. Jeg får komme sterkere tilbake med festing neste uke, tror jeg.

Skrevet

Åja, nei. Men hun truet med å aldri støtte meg pengemessig mer hvis jeg blåste 32000 på Macer. Og da sliter jeg litt, med tanke på at hun har kontoen som skal brukes til å betale ned studielånet om noen år :) Så da safer jeg, og venter med bestille.

Skrevet

Da var en ny pc bestilt :D

Får den på onsdag eller torsdag. Husker ikke helt hvilken akkurat nå, men det er en Compaq

Er f. eks 2024 MB airbeidsminne lik 2 GB ram, eller bare jeg som har fått vite feil opplysninger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...