Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal offline en stund og trenger noe lesestoff, er det noen som har linker til gode bøker og artikler (helst i PDF-format) som jeg kan laste ned?

Helst i kategoriene CSS, JavaScript og generell webdesign, men annet er også morsomt.

Skrevet (endret)

Tenkt å printe masse til roskilde. Fint å ha på bussen hjem hvertfall :)

Lei av css bugs nå altså. Sittet hele dagen med samme siden, og den var fin i opera igår. Nå har jeg gitt opp opera faktisk. Ingen her som bruker det, og er internt system :)

Jeg vet, skammer meg, men javascriptene til guruen fungerer ikke i opera heller så :p

Endret av Steinmann
Skrevet

Det der er det ikke noe pent med.

Surfer faktisk med Safari på Windoez nå, etter oppdateringen til 3.0.2 går det faktisk an å bruke Safari. Men noe så stygt som ClearTypen til Apple/Safari har jeg aldri sett. Vet ikke om det kan ha noe med ClearType i Vista + i Safari å gjøre, men stygt er det.

Skrevet
Surfer faktisk med Safari på Windoez nå, etter oppdateringen til 3.0.2 går det faktisk an å bruke Safari. Men noe så stygt som ClearTypen til Apple/Safari har jeg aldri sett. Vet ikke om det kan ha noe med ClearType i Vista + i Safari å gjøre, men stygt er det.

Pics or it didn't happen :p

Så får vi se ClearTypen i aksjon :)

Skrevet

img or display:none!

Jeg har fikk svar fra B.reg i dag ang. foretaket mitt. Hvordan ordner jeg slik at jeg kan bruke et annet navn enn det som inneholder etternavnet mitt når jeg jobber for folk? Loomy?

Skrevet (endret)
Jeg har fikk svar fra B.reg i dag ang. foretaket mitt. Hvordan ordner jeg slik at jeg kan bruke et annet navn enn det som inneholder etternavnet mitt når jeg jobber for folk? Loomy?

8957548[/snapback]

Hvordan foretak skriver dere at dere skal registrere?

Endret av Abruzzi
Skrevet

Jeg har bare skrevet et vanlig enmanns-greie, under virksomhet/art/bransje skrev jeg; "Levere kreative løsninger i forskjellige formater, det være seg print design, fotografi, eller for web, med estetikk i fokus."

Skrevet (endret)

Pics or it didn't happen :p

Så får vi se ClearTypen i aksjon :)

8957206[/snapback]

Apples ClearType funker bra på H1 og lignende, men på mindre fontstørrelser ser det helt vanvittig stygt ut. Sjekk spesielt skriften på forumkategoriene!

post-79654-1182980774_thumb.png

post-79654-1182980789_thumb.png

Endret av -Kiman-
Skrevet

8957548[/snapback]

Du kan registrere to navn; selve foretaksnavnet og i tillegg kan du registrere et navn du ønsker å operere under. Eks. "Ola Nordmanns Taffel- og Selskabsmad" kan registrere (og operere) under "CateringXpressen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...