Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dæven til mye lenker det var i din signatur, Judofyr :p

Min webcred:

-20 for to fotballkamper i helga.

-20 for å sykle 3 mil i går

-20 for å ha egentrening 2 timer fotball i går.

+60 for å få 6 på mattetentamen

Da endrer jeg i 0 ;)

Vel, det jeg egentlig skulle skrive var at jeg synes faktisk det er litt vel mye OT for tiden. 5-6 sider hver dag er mye å se igjennom, når det færreste er webrelatert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har jo alltid vært 70, Steinmann sin avatar som har 69.

8520446[/snapback]

Ok, mulig det bare er jeg som er litt svimmel. Fikk meg en trøkk i gymmen i dag. Og går rundt med noe som minner om hjernerystelse.

Skrevet

Ang. bøker, så kan du bare levere en bokliste om det er noe du ønsker deg Hein, til Keyteq. Snakket med Alex i går. Faen at jeg ikke gjorde det før jeg blåste bort tusen spenn ut av egen lomme :p

Skrevet

Jeg kjører utradisjonelt med et utradisjonelt tall (99), en utradisjonell font (Arial) og utradisjonell utforming.

Rebelsk ungdom!

Skrevet
69 > 70 :wee:

8520542[/snapback]

Lett

Jeg kjører utradisjonelt med et utradisjonelt tall (99), en utradisjonell font (Arial) og utradisjonell utforming.

Rebelsk ungdom!

8520873[/snapback]

Nå tar det helt av!

Tor: Den er ikke alignet helt hos meg altså

Skrevet

Det ble visst Georgie på meg også, ja. Jeg kan virkelig ikke si at jeg liker å ha et tall i avataren min, men siden 9 er lykketallet mitt og jeg får sjansen til å være en rebell, why not?

Skrevet

Jeg er visst "ruled by the number 4" (2+2, siden bursdagen min er den 22.), så jeg bestemte meg for å ha 4 som wild card en kveld vi spilte poker. Jeg hadde kortene 2, 3, 5, 6 og 7.

Men kanskje det hjelper å putte det på avataren min...

Skrevet (endret)

Hva er det med disse tallene egentlig? Har de noen symbolsk betydning? 9 er lykketallet mitt, da jeg er født niende i niende nittenåttini ni på ni. Men 69, 70, 836 og 4030?

Endret av Dahl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...