Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er russenavnet til folk da?

Mitt ble Moe, kanskje har noe med at jeg spanderte øl til 2-3000 på 18års festen min. Aldri helt forstått/akspetert at folk tar med drikke når de drar på fest.

Skrevet

Har opplevd stillere, for å si det sånn.

Æsj, det er vanskelig å designe. Håpet er at haraldsonberg.net kommer opp om ikke altfor lenge, men får se hvor bra det går med designet. Får dårlig samvittighet av å sitte inne når det er så fint ute, og. :(

Skrevet
Det sier meg så lite at det er skremmende, det frister å legge igjen en notis om at korte og meningsløse innlegg er fjernet, Henrik. :tease:

8497986[/snapback]

Det er berre ein liten middleware som sjekker kor lang tid dei forskjellige sidene bruker på å laste. Hittil ser det veldig bra ut - 28 spørringer til databasa på 0.011 sekund er ingenting å grine over. :)

Når eg får lagt inn memcached og andre lignande duppeditter blir nok dette enda meir forbedra.

Skrevet

Kritikk er bra, så lenge man ikke fenger seg helt for det, da ender du jo med at andre micromanager hele designet ditt.

Voff, for en strabasiøs helg. Ødla foten min på hack-a-sack i parken nå nettopp, får håpe den blir healed til tirsdagen.

Skrevet

Vi skal jo ut på byen med Keyteq allerede i morgen, Tor, så den må leges fort.

Uansett er jeg typen som er vrang å gi kritikk til, ikke ved at jeg er spydig hvis noen ikke liker mitt design, men ved at jeg ofte argumenterer mot mye av kritikken og ikke 'retter meg' etter den.

Skrevet
HenrikLied: Memcached lønner seg vel bare på veldig store sider?

8498125[/snapback]

Skal jo bli en veldig stor side alà facebook :)

8498198[/snapback]

Hva for prosjekt holder dere på med? Eller er det hemlighetsstempla?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...