Gå til innhold

TF2 , "serveren svarer ikke" på alle servere, hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så har jeg begynt å spille Team Fortress 2 og synes det er kjempegøy, men kan også til tider bli et av mine største irritasjons problemer.

De aller fleste gangene jeg skal koble til en server på TF2, så får jeg meldingen "serveren svarer ikke"

Når jeg da prvøer å sjekke min internett forbindelse ved å åpne en nettside , klarer den ikke å finne nettstedet og sier at den ikke er koblet opp mot internett. :S (samme gjelder på steam)

Men alikevel kan jeg oppdatere server listen og fortsatt finne servere :S (men ikke koble til)

Problemet fører også av en eller annen rar grunn til at alle de andre på trådløse nettverket mister internett forbindelse for noen minutter.

Har prøvd å slå av brannmurer osv. men hjelper ikke!

Eneste muligheten er å restarte maskina , men det er ikke alltid det virker heller!

Alle andre online spillene mine fra steam (sånn som css) virker plettfritt..

Hvis noen vet svaret på dette og eller en fix så vær så snill og la meg få vite om det/den

skal også nevens at jeg kjører Windows vista ultimate

-ThomasT

Endret av ThomasT-93
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone?...

Dette problemet får meg til å hate valve mer og mer for hvert eneste sekund som går!

Etter flere reports til valve om dette få jeg ikke et jævla svar, + support siden dems virker ikke -_- ...

Hvis dette ikke blir fikset veldig snart krever jeg så hardt å få pengene tilbake

Skrevet

Har av og til det samme problemet, men når det skjer prøver jeg bare flere servere til en av dem fungerer, etter det fungerer de fleste andre serverne igjen..

Skrevet

Logg fra Routeren etter at serveren ikke svarer:

[iNFO] Mon Feb 02 22:32:08 2004 Wireless system with MAC address 00197D582172 disconnected for reason: Received Deauthentication.

[iNFO] Mon Feb 02 22:28:13 2004 Blocked incoming TCP packet from 66.57.191.224:24676 to 192.168.1.33:3122 as RST received but there is no active connection

Skrevet
Logg fra Routeren etter at serveren ikke svarer:

[iNFO] Mon Feb 02 22:32:08 2004 Wireless system with MAC address 00197D582172 disconnected for reason: Received Deauthentication.

[iNFO] Mon Feb 02 22:28:13 2004 Blocked incoming TCP packet from 66.57.191.224:24676 to 192.168.1.33:3122 as RST received but there is no active connection

du kan prøve og gå inn i steam mappa og rename ClientRegistry.blob til ClientRegistry.old og starte steam igjen. da finner steam en tilfeldig steam server igjen. kansje det er lettere og finne tf2 servere på den.

når du gjør dette blir det lagd en ny ClientRegistry.blob så hvis du vil tilbake til den gamle sletter du ClientRegistry.blob og renamer ClientRegistry.old til ClientRegistry.blob igjen.

Skrevet

Fant svaret, routeren var stilt inn på 20/40mhz , satte den til 20mhz da virket det plettfritt.. :]

Men problemene som følger er da at da mister broren min forbindelse med routeren. (har 40mhz kort) :'[

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...