Gå til innhold

All Points Bulletin! Ser lovende ut!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble annonsert i 2005, og mer har vi ikke hørt om det. Skuffende, for da det ble annonsert syntes jeg det var en rimelig fet idé og ventet på neste nyhet. Har det kommet noe nytt om det? Nei. Traileren er også CG-deluxe, så ikke forvent at grafikken blir som den er i traileren.

 

Spillet blir sikkert aldri sluppet, siden vi ikke har hørt noe på nesten 3 år.

Lenke til kommentar
Ble annonsert i 2005, og mer har vi ikke hørt om det. Skuffende, for da det ble annonsert syntes jeg det var en rimelig fet idé og ventet på neste nyhet. Har det kommet noe nytt om det? Nei. Traileren er også CG-deluxe, så ikke forvent at grafikken blir som den er i traileren.

 

Spillet blir sikkert aldri sluppet, siden vi ikke har hørt noe på nesten 3 år.

 

 

Ja, det er trist, men jeg synes idèen er formidabel!

Konseptet er rått, men virker ikke som de får det til nei... :(

Lenke til kommentar
Er det ikke denne utvikleren som også lager Huxley, som også er et mmofps?

Det var Real Time Worlds (Crackdown) og David Jones (han GTA kisen) som skulle lage dette, mener jeg å huske. Skjønner ikke hvordan jeg husker det, egentlig. Leste det i 2005 eller 06 i et blad... Kan hende jeg tar feil.

 

Husket faktisk riktig! De som lager Huxley utgir, mens RTW med David Jones er utvikler.

 

Filmen er forresten sabla gammel.

Endret av Lande
Lenke til kommentar
Spillet blir sikkert aldri sluppet, siden vi ikke har hørt noe på nesten 3 år.
Halo: Combat Evolved var jo også under utvikling veldig lenge, og under mange platformer igjennom årene.

Gears of War var også under utvikling ganske så lenge.

 

En skal aldri si aldri.

Men der dukket det vel litt informasjon opp innimellom? Men såklart, det kan godt hende det dukker opp, men tviler på at det kommer i år, noe de sa i 2005. Q4 2009, så kanskje vi nærmer oss, om vi i det hele tatt kommer ut.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vell på websiden deres står det at det kommer 2008: http://www.apb.com/

Og hvis noen ønsker seg litt nytt så: http://www.realtimeworlds.com/index.php?id...id=4&nid=56 https://www.cmpevents.com/GD08/a.asp?option...amp;SessID=6536

 

Og her er en fanside til APB: http://apb-evolved.com/

 

Det er bare å vente å se, enten annonserer de at de legger det på is (noe jeg tviler på siden de har dekorert det nye lokalet sitt) ellers så slipper de en pakke med nye ting + en fast dato :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Spillet blir sikkert aldri sluppet, siden vi ikke har hørt noe på nesten 3 år.
Halo: Combat Evolved var jo også under utvikling veldig lenge, og under mange platformer igjennom årene.

Gears of War var også under utvikling ganske så lenge.

 

En skal aldri si aldri.

Men der dukket det vel litt informasjon opp innimellom? Men såklart, det kan godt hende det dukker opp, men tviler på at det kommer i år, noe de sa i 2005. Q4 2009, så kanskje vi nærmer oss, om vi i det hele tatt kommer ut.

 

I 2005 sa de det kom i 2007 :whistle:

Lenke til kommentar
Spillet blir sikkert aldri sluppet, siden vi ikke har hørt noe på nesten 3 år.
Halo: Combat Evolved var jo også under utvikling veldig lenge, og under mange platformer igjennom årene.

Gears of War var også under utvikling ganske så lenge.

 

En skal aldri si aldri.

Men der dukket det vel litt informasjon opp innimellom? Men såklart, det kan godt hende det dukker opp, men tviler på at det kommer i år, noe de sa i 2005. Q4 2009, så kanskje vi nærmer oss, om vi i det hele tatt kommer ut.

 

I 2005 sa de det kom i 2007 :whistle:

vel, Rockstar sa at gta4 skulle komme i oktober 2007. hender faktisk at det utsettes, som faktisk er en god ting spør du meg. så vi brukerer får en spillbar opplevelse=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...