Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

maskinen henger fryser


Anbefalte innlegg

Hei,har i den siste uka hatt problemer med att maskina henger seg når eg trykker på volum knappen på mitt Zboard gaming tastatur.har scanna alt for virus og opdatert drivere,men til ingen nytte,alt har fungert fint tidligere,har ikke instalert noe nytt heller.de som skjer er att med ein gang volumknappen blir rørt så fryser bilde seg,kan bevege musa over skjermen og tekst kommer fram når eg drar over ei lyd fil fks,men kan ikke klikke på noe,liksom som museknappene er ødelagte,windows tasten virker men får ikke brukt piltastene heller,mus og tastatur e "rart"har prøvd å skifte mus og tastatur men ikke noe hjelp i de.har hørt minne brikkene kan lage forskjellige rare problem når dei ryker,maskina er ny,4 gig ram på xp,dei seie og att xp bare takkle 3gig på min winxp 32 bit versionen,kan dette ha ein sånn virkning?i sikkerhets modus virke alt bra.og alt har funger strålende i 6 måneder.plutselig dukka dette problemet opp.gidder ikke formatere heile driten for alt e "perfekt" liksom.og har ein god del som eg ikke orker flytte på.noen ideer til hva eg kan prøve? takk for svar..helst fort...ser ut som de blir ei dårli helg vær messig så då blir de spill helg med kompisene..er planen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...