Gå til innhold

Hva er status på norske lotro-spillere?


Anbefalte innlegg

Startet med lotro for 1 uke siden, men har registrert med misnøye at det tilsynelatende er laber stemning for spillet i Norge. Stemmer dette? Ser på forumet her at det er lite aktivitet, så det jeg lurer på er hvordan "ståan" er med norske spillere og kinships.

Det er tråder om dette her, men de er gamle. Så...fortsatt aktive folk og kinships? Spiller forresten på Laurelin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8 stk som spiller på min skole nå. Alle, bortsett fra de aller nyeste spilleren, er med i kinshipet Guardians of the West. Send tell for mer info ;)

 

EDIT: vi er begynt å bli så mange norske at vi har fått egen channel på Ventrilo serveren :p

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Jeg elsket LotRO da det kom, men gikk fort lei etter å ha forlatt The Shire og havnet i en god, gammel, tradisjonell "gå dit, drep dem" rutine i questene. Grafikken er grei nok og alt det der, men når Vanguard og EverQuest 2 har rundt tyve raser og nesten like mange klasser hver holder det ikke med fire raser og seks klasser i lengen for min del. Ikke er det skip heller, og det tok lang tid før man fikk egne hus. Når man i tillegg kun får spille slem med et monster som allerede er lvl 50 gikk jeg fort lei. Om man har et spill basert på en gigantisk krig, hvorfor får man da bre spille på den ene siden? Kunne man ikke i det minste ha gjort som i Guild Wars og latt deg starte direkte på høyeste level om man ønsker det, men kun i PvP? Men for all del, det er et bra spill for de som liker slikt. Selv foretrekker jeg mer avanserte og dype spill, men det er nå bare min smak. ;)

Lenke til kommentar

Man kan spille som monster og ha det som eneste character da, etter vlvl 10. Tar ikke så lang tid. Som monster levler du bare på en annet måte, finnes single player quest der også nemlig :)

 

Grunnen til at man ikke kan spille monster på samme måte som free people i LOTRO, slik som Alliance/Horde i WoW er at om orkene tar over Bree, eks., så er det ikke riktig med bøkene lenger, dermed strider det mot lisensen de har..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er enig med at det burde vært 2 factions (som i WOW).

slik at Eriador var for de "gode" og de "onde" kunne ha holdt til i Mordor, og så kunne det vært diverser baser for.eks. de "onde" i eriador (og omvendt).

 

PS:

Spiller selv på Snowbourn, og har en lvl 22 champion.

Navnet er Regolo, og det er bare å si ifra hvis du vil spille :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...