anaconda Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hei Jeg sover ofte med vinduet åpent. Også nå om vinteren. Kan jeg pådra meg noen sykdommer da? Får nemlig ikke sove fordi det er for varmt, hvis vinduet er stengt, og ligger å svetter. Derfor må jeg ha vinduet åpent. Det værste med dette, er at rommet er iskaldt om morgenen. Eneste måte å løse dette på, må jo være å stille vekking 1 time tidligere, så jeg kan stenge vinduet og sette på varme, så blir det litt bedre når jeg skal stå opp.
Kenny McCormick Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 det jeg pleier å gjøre er å sette opp vinduet 1 time eller noe før jeg skal legge meg, lar det stå oppe til jeg skal legge meg, lukker det før jeg legger meg det er det kaldt nok til at jeg får sove da, og varmt nok om morran
VikinGz Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 jeg kan sove med vinduet oppe så mye jeg vill... men bare ett vindu! Åpner jeg ett til uansett tid på året er jeg dårlig uansett dagen etterpå!
^fmj Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Jeg sover ALLTID med vinduet litt på gløtt. Funker fint det, blir så innestengt luft ellers.
HValder Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Sover med vidåpne vindu året rundt, bruker dundyne om vintern, bare å pakke seg godt inn
okjatakk Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Skal man sove med vinduet oppe om vinteren bør man sjekke om det er vannrør i veggene på rommet. Hvis disse fryser og sprekker kan det bli fryktelig dyrt...
VikinGz Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Skal man sove med vinduet oppe om vinteren bør man sjekke om det er vannrør i veggene på rommet. Hvis disse fryser og sprekker kan det bli fryktelig dyrt... og ikke snakk om kaldt når vannet spruter rundt på soverommet :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå