mongojarle Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Tja, det er kanskje det. Jeg tok i hvertfall sjangsen. Det er jo endel som har handlet av dem, og dermed blir jo de 1,3% som ikke er fornøyd noen stykker. Det blir 250 stykker, av 19100. Jeg hadde aldri noen tvil om at jeg ikke skulle få varen min. Hvis du også leser på kommentarene, så har de svart på nøytrale og negative kommentarer, og det ser ut som om det er misforståelser og kanskje kunder som forventer litt mer.
Autoxave Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Fornuftig det du sier, jeg er kanskje for rask til å avvise selgere i ebaysystemet. Pleier å skippe de under 99,5%.
ictys Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Som sagt kjøpte jeg ikke noe ekstra garanti, så jeg har bare 1år USA garanti... Edit: Akkurat denne pakken kjøpte jeg: http://cgi.ebay.com/Nikon-D80-Digital-SLR-...4QQcmdZViewItem Ser jeg også skrev feil pris i mitt forrige innlegg... Grat med ny kamera. Butikken din har en skåre på 98,7%, er ikke det litt for lavt for en trygg handel? Nå har jo handelen din gått i orden, tenker generelt. 98,7 er jo ganske lavt. Tror at butikken har over 12000 salg, kan være lurt å lese de negative. Hvis folk klager på at de har fått murstein istedet for kamera så er det bare å glemme. Men noen folk klager for at de får moms på pakken osv osv. Det er tull å klage på og skyldes ikke butikken. Er bare å lese og bla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå