Gå til innhold

Satelitt-telefon - kjøpe/leie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Det er 3 ulike alternativ som er aktulle:

 

Iridium

Det klart beste valet med tanke på dekning og stabilitet. Det er kun ein aktuell modell: Iridium 9505A og den koster rundt 10.000+ i Norge. Virker utmerka i Norge, Svalbard, Grønland, Nordpolen, alle havområde og alle land (utenom Polen, Sri Lanka og Nord Korea...) Flat ringepris på ca 7-8kr fra heile verda samme kor du ringer, men du må ha eige abonnement eller kjøpe forhandsbetalte ringeminutter. Abonnement koster rundt 1500-2000kr i året i fast avgift. Forhåndsbetalt ringetid varer bare eit visst tidsinterval, så må du lade opp med nye for å unngå å få sletta ringetida, men det er likevel ofte det beste alternativet. Leieprisane for Iridium er stort sett veldig høge i Norge (rundt 2500-4000 kr mnd). Får snart ein telefon sjølv, tenker å låne den ut til rundt 1500 i månden når eg ikkje treng den sjølv.

 

 

Globalstar

Her er det mellom 40 og 48 satelittar som er i drift, dessverre er det nokre driftsproblem som gjer at dekninga er noko redusert for tida (tar lenger tid å få kontakt, dette gjeld dei neste 2-3 åra). Dekningen er/var brukbar i Sør-Norge, også kontakt i Nord-Norge men lengre tid mellom kvar kontakt. Systemet er ikkje globalt og dekningen er avgrensa (ikkje på Svalbard, Grønland eller store havområder). Både Telenor og NetCom har roamingavtale, så vanlige sim-kort kan bli nytta (bare å flytte over) men priser på om lag 17kr/min. Støtter også toveis SMS, noko som er veldig greit (4kr pr sms). Akteulle modellar er Ericsson R290 og Telit 550/600, koster rundt 5000kr i Norge. Brukar sjølv R290 og den er heilt grei, forutan at den bruker fort opp batteriet. Det er litt avgrensa kva nytte eg har av den (forutan backup), sidan batteriet må sparast og det tar lang tid å få kontakt. Var t.d. på ei hytte i haust, brukte ein times tid på å få sendt 1 tekstmelding, då var det også gått med ein del straum. Slik sett foretrekker eg Iridium som stort sett har kontakt i løpet av 15 sekund og har betre batterikapasitet. Skulle du vera interessert i låne min R290, så låner eg den ut til rundt 500kr pr mnd.

 

 

Thuraya

Her blir det brukt geostasjonære satelittar, så i djupe dalar/høge fjell kan det vera uråd å få kontakt (satelittskygge). I Nord-Norge vil også satelitten stå veldig lågt på horisonten (ca 10 grader), men i Sør-Norge virker den nok greit. Dekning i store delar av Europa, Afrika, Midt-Austen og Asia. Den nyaste telefonen har stor fargeskjerm, veg rundt 180g og er knapt nok større enn ein vanleg mobil. Den koster rundt 10.000kr i Norge. Det er også støtte for pakkedata/gprs slik at f.eks. MMS og epost kan sendast på vanleg måte. Det er også mogleg å surfe på nettet til rundt 27kr/MB, ein svært rimeleg pris også samanlikna med GSM-roaming. Det er mogleg å bruke vanlege simkort frå Telenor og Netcom, då er ringeprisen rundt 11kr minuttet og 4kr/sms (pakkedata/MMS funger kun med Thuraya simkort). Thuraya har også eit forhandsbetalt abbonement der det koster ca 2kr pr minutt å ringe! (dette gjeld i 87 land, inkludert Norge og resten av Europa, mesteparten av Afrika og nokre land i Asia slik som Nepal og Bhutan). F.eks. så brukes denne telefonen av mange Himalaya ekspedisjonar.

Endret av mdek
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Takk for god info!

 

Har akkurat kjøpt Iridium 9500 - forgjengeren til 9505A. Formålet med den er å bruke den som "sikkerhetstelefon" i "nødsfall" på diverse ekspedisjoner (i Norge) der mobildekning ikke er garantert. Jeg vil følgelig sjelden ha bruk for den, og det er lite ønskelig å betale på nye 3-måneders abonnementer som slettes hele tiden.

 

Er det noen som vet om det finnes forhåndsbetalte SIM-kort uten "utløpsdato" å få kjøpt - evt helt ordinære abonnement? Har Telenor noen slike tilbud?

 

Takknemlig for tips.

 

Mvh Bjørn O Aspelund

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...

Hei.

 

Står i fare for å miste fjellrypejakta 2009, dersom jeg ikke kan være tilgjengelig pr. tlf. Ta kontakt for mulig leie i perioden 10-17 september 2009.

 

 

 

Globalstar

Her er det mellom 40 og 48 satelittar som er i drift, dessverre er det nokre driftsproblem som gjer at dekninga er noko redusert for tida (tar lenger tid å få kontakt, dette gjeld dei neste 2-3 åra). Dekningen er/var brukbar i Sør-Norge, også kontakt i Nord-Norge men lengre tid mellom kvar kontakt. Systemet er ikkje globalt og dekningen er avgrensa (ikkje på Svalbard, Grønland eller store havområder). Både Telenor og NetCom har roamingavtale, så vanlige sim-kort kan bli nytta (bare å flytte over) men priser på om lag 17kr/min. Støtter også toveis SMS, noko som er veldig greit (4kr pr sms). Akteulle modellar er Ericsson R290 og Telit 550/600, koster rundt 5000kr i Norge. Brukar sjølv R290 og den er heilt grei, forutan at den bruker fort opp batteriet. Det er litt avgrensa kva nytte eg har av den (forutan backup), sidan batteriet må sparast og det tar lang tid å få kontakt. Var t.d. på ei hytte i haust, brukte ein times tid på å få sendt 1 tekstmelding, då var det også gått med ein del straum. Slik sett foretrekker eg Iridium som stort sett har kontakt i løpet av 15 sekund og har betre batterikapasitet. Skulle du vera interessert i låne min R290, så låner eg den ut til rundt 500kr pr mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...