tilfeldignavn Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Hei. Trenger en bilstereo med meget god radio. Hvilke vil dere anbefale?
klovnster Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Hei.Trenger en bilstereo med meget god radio. Hvilke vil dere anbefale? panasonic har jeg hørt har veldig gode radioer
Wut? Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 pioneer har gode radioer, xplod serien har jeg sett mange av og alle har finfin lyd. men det kommer mest ann på antennen din og hvor du er i forhold til fm senderen.
TheKims Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 fins jo antenne forsterkere til tv. finnes det til bilstereo?
Tor Haakon Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Ja det finnes. De sitter som regel i antennen. Må ha + 12 Volt frem til antennen (som regel ifra spilleren)
O_K Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hei.Trenger en bilstereo med meget god radio. Hvilke vil dere anbefale? Hvor skal du kjøre? Er du for det meste i tett befolkede områder så kan det være lurt å vurdere DAB. På E6/Rv3 mellom Oslo og trondheim så har jeg DAB-dekning så og si hele veien, med 10-20 kanaler å velge mellom i topp kvalitet.
tilfeldignavn Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 Bor på vestlandet, og der er det en del fjell. Heldigvis. Har dere en eksakt modell? Veit at netthandelen.no reklamerte for en kenwood bilstereo som var "spesialtilpasset" norske forhold. Noen som vet noe om dette? Takk
Skavold Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har hørt at radio-delen på Blaupunkt-spillere er veldig bra, men jeg vet ikke om det stemmer ...
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har en Denon-spiller min Astra, denne har veldig god radiodel. Jeg har hatt 2-3 Pioneer som også har vært gode, og den originale Opel-radioen er også god. Jeg har hatt både Philips og Blaupunkt med dårlige radiodeler, den dårligste radiodelen jeg har hatt var i en Clarion.
tilfeldignavn Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 (endret) Har per dags dato en Blaupunkt bilstereo. Og radiodelen der er skuffende. Ikke bra i det hele tatt. Er meget takknemlig for videre hjelp. Endret 25. januar 2008 av tilfeldignavn
Tor Haakon Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 (endret) Har ikke hatt Kenwood selv, men hørt mye godt om radio delen på den. Hvordan den er ellers vet jeg ikke. Har som sagt ikke hatt den selv. Edit: Om du skal ha DAB burde du (jeg ville i allefall vurdert det sterkt) satse på en kombi. Både FM og DAB, da DAB ikke har all verden med dekning i Norge. JVC skal ha noen kombinerte spillere, hvor bra de er vites ikke. Endret 25. januar 2008 av Tor Haakon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå