Beges Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Ikke i spill som bruker den nye source-motoren, så vidt jeg vet...
JFM Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Kanskje man kan legge in navn i .cfg-fila? Dette at man ikke kan endre navn inne i spillet, uten å forandre det i community, gjør meg litt små sur
JFM Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Ingen som veit om man kan legge inn en plugin eller noe, slik at man kan velge navn på samme måte som i cs?
Beges Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Noen fine folk fant svar. Det u gjør er å gå på Steam community -> Settings -> Friends -> Nickname.
JFM Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Men jeg vil ikke ha samme navn i community som in-game...
kloningen Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Dette kan bli et lite "problem" for folk, f.eks roleplaying i Garrys mod Du må ha et ordentlig navn, feks jeg heter Thomas.. På roleplay servere pleier jeg f.eks å kalle meg Matt Parkman.. folk kan fort ta feil og slette deg fra venner siden de tror en random fyr har lagt han til og han har trykket accept ... -_-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå