Gå til innhold

Er hacka :/, hva trenger Blizzard for å gi den tilbake?


Anbefalte innlegg

Logga på i dag når jeg kom hjem fra skolen, og fikk feil passord melding. Logga på en venns account får og se hva som skjer.

Da ser jeg charcteren min i Shadow Lab???? Får ikke noe svar når jeg prater med han.

 

Prøvde "glemt passord" men husker ikke det ordet jeg skrev inn.

Har sendt mail til Blizzard nå, men lurer på hva informasjon de trenger får å kunne gi accounten tilbake til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

----------------------------------------------------------------------------

 

Hello, when I logged into my account this morning the password didnt work. I made a trial account and saw my character in Shadow Lab. I heard from a friend that the account most likely got hacked as I have never shared my account name or password with anyone.

 

My friend told me I had to have ths info to get it back:

 

CD-Key: xxx-xxx-xxx-xxx-xxx-xxx

Account Name: xxx

Secret Answer: xxx

My Adress: xxx xx

Full name: xxx xxx

E-mail on account: xxxx@xxx

My Phone number: xxxxxxxx

Last 4 digits of the credit card used on this account / Gamecard code from one of the gamecards used on this account

 

As an attachment to this e-mail I have included a photo of my drivers lisence:

*Bilde*

 

This is all that my friend said I had to include so I hope I can get the account back soon :)

 

----------------------------------------------------------------------------

 

Send denne her så får du den tilbake.

Lenke til kommentar

Bare send inn bildet av et pass/førerkort som passer inn med navnet på accounten så får du den tilbake.

 

 

 

Og det er ingen som bruteforcer wow keys (så godt som umulig pga 6 bokstaver + at det må være et tall i det)

 

Så enten så har noen gjettet passordet ditt, eller så har du en keylogger som koser seg. (Eller så kanskje det er egentlig en annen sin account som du har kjøpt?)

Lenke til kommentar
Bare send inn bildet av et pass/førerkort som passer inn med navnet på accounten så får du den tilbake.

 

 

 

Og det er ingen som bruteforcer wow keys (så godt som umulig pga 6 bokstaver + at det må være et tall i det)

 

Så enten så har noen gjettet passordet ditt, eller så har du en keylogger som koser seg. (Eller så kanskje det er egentlig en annen sin account som du har kjøpt?)

 

Takk, skal prøve det :)

 

Da tror jeg tiden har kommet for å kjøre en god virus sjekk :p

Lenke til kommentar
:cry: :O, hva faen!

 

Hadde 2g når jeg logget av i går kveld. Nå har dusten sendt 160g fra characteren min til en i 3v3 teamet mitt. :S

Hva er poenget med det?

 

arrrg. Han har vel sletta alt gearet mitt nå da :(

 

(fikk vite det igjennom en venns account)

 

Da har du ikke keylogger hvertfall.

 

 

Men... hva annet kan ha skjed?

Lenke til kommentar
Men... hva annet kan ha skjed?

Noen har vel fått tak i passordet ditt.

 

Men hvordan klarte han å sende 160g når du hadde bare 2g?

Grindet, eller kanskje solgt litt gear osv? :p

 

Han har nok solgt gearet ja :/... men kjønner ikke hvorfor han sende det til en jeg spiller arena med :S, han sendte jo bare pengene tilbake til kameraten mins acc igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...