Gå til innhold

trenger noe til cs

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger en paralell kabel fra nettverkskortinngangen til intel pentium4 c3000.......me kulehode og rettetast...:)...fordi jeg ikke får til graffikken på cs........kan d være noe gale me biosen eller asus korte?....eller kan du kjøpe dette på expert???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg trenger en paralell kabel fra nettverkskortinngangen til intel pentium4 c3000.......me kulehode og rettetast...:)...fordi jeg ikke får til graffikken på cs........kan d være noe gale me biosen eller asus korte?....eller kan du kjøpe dette på expert???

?

Skrevet

HÆÆÆ??? hva er du for en a ? ja du kan gå ned på expert og spørre dem. :lol::lol::lol::lol:

Skrevet

Hallo folkens.. Se nå på hva fyren skriver i det andre innleggene sine da!

Han der har ikke mye å gjøre på. Minner meg om techno gutta som bare kødda hele tiden. Viss ikke det der er tull så er han et bra surrehode spør du meg! :D

Skrevet

sveis fast asus kortet i pci-bussen... hvis dette ikke hjelper, ta den paralell kabelen, klipp den opp og sett den i lydutgangen..

kan sikkert hjelpe... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...