Gå til innhold

Dårlig ytelse i Hellgate London

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Buores

Får rimelig dårlig ytelse i Hellgate London. Når jeg har alt på lavest innstilling, så får jeg fint 75 fps, men med en gang jeg tar opp på medium så hakker det veldig.

PC-en er ikke gammel, så jeg tror ikke det er noe galt med maskinvaren. Den er uansett som følge:

Windows Vista 32 bit Home Premium

2048 MB RAM

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

XFX GeForce 8600GT 620M 256MB XXX GDDR3

Er bare at PC-en til kompisen min som er nesten ett år eldre enn min klarer å kjøre Hellgate London på high uten problem.

Og må si at musikken er genial, tør jo ikke ha den på :blush:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Har alle drivere oppdaterte, og jeg lukker alt jeg kan.

Er nvidia 7900 bedre enn nvidia 8600?

Defragmentering gjør jeg når jeg føler for det, sånn ca. hver 3 mnd.

Skrevet

8600GT er jo definitivt ikke et videre gaming kort, fint mulig det bare er for tregt i forhold til hva Hellgate: London krever. Du kan jo prøve å sette ned instillingene til minimum og se hvordan det går.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

spiller du mp eller sp? vis du kun spiller sp så har det kommet en patch som fikser flere problemer... vil nå si at 7900 er bedre enn 8600gt men du mangler dx10 på 7900. når jeg tenker etter så har du kanske slått dx10 på som suger maskinvare :whistle: prøv og sett det ned til dx9. det burde hjelpe mye på ytelsen :thumbup:

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Allright. Takk!

Da vet jeg hva neste oppdatering skal være :wee:

Skrevet (endret)

8600GT er ikke det som skaper problemet, bare ha medium på shadows og resten på high, det går fint for min del med min 8600M GT 512MB med 2.0 ghz C2D, heller ikke ha på AA, det kan fucke opp bra mye.

Problemet ditt er nok drivere, ser ikke noen grunn til at maskinen skal slite på medium.

Bruker forresten ikke DX10, bare fjern det siden det ikke blir noen forskjell, annet enn lavere ytelse.

Endret av Bruktbilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...