Gå til innhold

hva er den beste rasen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle raser er like gode.

Alle raser kan ha dyr/ting å ri på.

Ikke Alle raser kan være alle klasser.

Horde har Bloodelfs, Taurens, Orcs, Trolls og Undeads

Alliance har Humans, Nigthelfs, Gnomes, Dwarfs og Draenei(usikker på staving :p )

Ganske enkelt, velg den rasen du synes ser kulest ut, og velg klassen du mener den rasen passer best til utseendemessig og start spillet.

:) Jeg spiller undead warlock fordi ... en zombie som kontrolere demoner? fett!

Skrevet

du må nok Dinge 40 så må du gå til Mount trainer og kjøpe training, prisen på dette er avhengi på reputation.

mount kjøper du i nerheten av mount traineren.

vist du tenker på dyr, så må du nok velge Hunter ellr lock for demoner etc..

jeg for min del holder meg til Horde, men smak å behag;)

Skrevet

Gå inn på WoWwiki.com og les hvilken fordeler de forskjellige rasene har. F.eks night elf har shadowmeld og kan da passe fint som rouges, f.eks. Blood elfs har mana tap og Arcane Torrent så da kan kanskje mage eller warlock være noe der.

Så kanskje sjekk ut WoWwiki hva som følger med de forskjellige rasene ved start og hvilken rase det fungerer best med. Eller du kan lese litt gjennom, se hvilken rase og class du liker og velg det.

Jeg valgte blood elf paladin, blood elf fordi jeg nettopp hadde kjøpt burning crusade og ville forsøke meg på det og paladin fordi jeg liker den klassen (mer selvstendig synes jeg takket være buffs, retribution og healing.

Skrevet (endret)
Gå inn på WoWwiki.com og les hvilken fordeler de forskjellige rasene har. F.eks night elf har shadowmeld og kan da passe fint som rouges, f.eks. Blood elfs har mana tap og Arcane Torrent så da kan kanskje mage eller warlock være noe der.

Så kanskje sjekk ut WoWwiki hva som følger med de forskjellige rasene ved start og hvilken rase det fungerer best med. Eller du kan lese litt gjennom, se hvilken rase og class du liker og velg det.

Jeg valgte blood elf paladin, blood elf fordi jeg nettopp hadde kjøpt burning crusade og ville forsøke meg på det og paladin fordi jeg liker den klassen (mer selvstendig synes jeg takket være buffs, retribution og healing.

Ville si at Nelf Rogue må ha de dårligste racials for Rogue. Vi får ekstra dodge og bedre stealth men alt i alt så syns eg alle andre racials er bedre. Skulle gjerne tatt Escape artist over alt som Nelf har. Tar også veldig gjerne stone skin til dvergene.

Humans har imba rep grind, weapon skill og percetion. Alt dette vil eg ha mye mer en Nelf ting. Shadowmeld er godt å ha flere ganger når eg venter på cd til stealth men er på ingen måte like bra som noen av de andre racials.

På horde siden så troner Undead og Belf som de beste syns eg og Orc på en god andreplass mens Troll trekker korteste strå.

Og eg er uenig i at alle races er like gode. Alle har sine fordeles men velg fordelene som er viktig for din klasse og din spillestil.

Hilsen en Nelf Rogue som ønsker han var en Gnom.

Endret av Bad Apple
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...