Gå til innhold

Beste GTA nyhetsside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på hva som egentlig er den beste og mest seriøse GTA nyhetssiden på nettet??

Er så ufattelig lei de idiotiske "morning mail" artikklene til Jordan på

Planet Grand Theft Auto at jeg ikke gidder bruke

den siden mer. De skriver så mye barnslig drit og ubegrunnet spekulering der at det

er helt utrolig, og forumene er et kapittel for seg selv!

Anyways, hvilke sider bruker folk her?? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker planetgrandtheftauto, bare ignorerer de morning mail greiene. gta4.net er "partnersiden" til planetgta, de fleste artiklene som blir gitt ut på den ene siden blir gitt ut på den andre, untatt de som er "eksklusiv" (som f.eks. morning mail)

Velge en av dem er litt vanskelig, planetgta har mer buzz, og kjenner rockstars historie mer pga lang historie, så det ligger mye riktig i grunn for spekulasjonene, og dermed klarer å forutsi ting med litt sikkerhet, mens gta4.net bare gir 95%+ sikker info.

Begge er veldig gode, men om du er lei spekulasjonene til planetgta anbefaler jeg gta4.net

Ellers har du jo official news delen av gtaforums, her dukker som regel nyhetene opp først, men det er jo også et forum, med alle negative trekk det drar med seg (maaasse tomme poster innimellom de med hold i i en tråd)

Endret av Eremal
Skrevet

Denne siden inneholder mye bra info som jeg ikke var klar over. Spesielt det med forhistorien.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gtaiv

Ellers så bruker jeg gta4.net. Alt for løse rykter er stort sett ikke av interesse allikevel. Anbefaler alle som har en ps3 å gå til innkjøpt av GTA Stories spillene. Skikkelig artig tidtrøyte som jeg ikke har hørt og lest noe om på de store spillstedene. De koster også 199 spenn på platekompaniet.

Ellers så er jo alle spillsteder virkelig tørste på nytt om GTA, så det tar vel ikke så lang tid før alle Major Game Sites har fått med seg noe nytt som kommer i forkant av lanseringen.

Blir det noe lanseringsshow i Norge på det spillet? Nattåpent og kø? Er truende til å ta meg fri et par dager når det spillet kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...