Gå til innhold

Endelig ferdig med modden! BILDER!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker og bukker :)

Bildene er tatt med et ganske gammelt kamera, men det er kanskje like greit da ikke lakkinga ble like bra alle steder :lol:

Skrevet

Håkon, du kunne jo nevne at du har fått låne min gamle duron da, 800 @1016 mhz :grumpy:

men det har blitt fint da, klokka noe mer nå? jeg "dreper" deg hvis du svir den, sånn som du har en vane til å gjøre. :):)

Håvard

Skrevet
Håkon, du kunne jo nevne at du har fått låne min gamle duron da, 800 @1016 mhz :grumpy:  

men det har blitt fint da, klokka noe mer nå? jeg "dreper" deg hvis du svir den, sånn som du har en vane til å gjøre.  :)  :)  

Håvard

:lol:

Skrevet

på tide at noen sjønner at store vinduer er STYGT. nicest med 1 lite eller 2 små (litene :) )

så ikke så veldi imponerende ut når katodene var av. hva med å lakkere det litt?

boks gul lakk så kan du jo kansje kopiere litt av dette.

www.home.no/yngvejos . Jeg skal lakkere midten av fronten min svart snart.

Skrevet

Til DR.X, ja det er en BIE, og temp kommer an på om jeg kjører lydløst eller støvsuger :) Ligger på 39 nå(lydløst) med lånt Duron, hehe.. Men hadde omtrent 40 grader på XP2200+@2,1.. Med viftene på turbo, så er det klart at tempen synker betraktelig...

sINNsRo: Vannet er brunt fordi det "liksom" skal reagere med UV-lyset jeg har, det gjør ikke det og det ser ikke veldig bra ut :roll:

Black_sabbath: Nei, lim det på med silikon.

Yngvejos: det er lakka fra sølv til svart, men jeg vurderer et litt mer fargerikt utseende :wink:

Skrevet
og foressten... STORE VINDUER ER TØFFE!!!

NEi, jeg har stor vindu selv, og de er no dritt!

Hele døre har blitt skjeiv, så jeg må bruke masse kraft for å presse på plass døra, det går ikkeå bruke den (geniale?) dør handtaket lenger, jeg må skru den fast :(

Skrevet
og foressten... STORE VINDUER ER TØFFE!!!

NEi, jeg har stor vindu selv, og de er no dritt!

Hele døre har blitt skjeiv, så jeg må bruke masse kraft for å presse på plass døra, det går ikkeå bruke den (geniale?) dør handtaket lenger, jeg må skru den fast :(

Hmm.. Ikke helt bra.. Jeg valgte å ta små vinduer fordi kassa ikke er særlig pen med alle ledningene og hjemmelaga vanntank :oops: Man vil jo bare se det som er "pent" :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...