Monkeyboy Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Steam kan forby folk i brasil å kjøpe cs. Og å importere fra andre land er ulovlig, regner jeg med da. Kan ikke reglene i brasil så godt Det er nok en del som smugler cdkeys over grensen vil jeg tru ;D Ikke det vanskeligst å smugle heller. Bare å sette alle CD-keyene på en minnepenn . Og så stikke minnepennen oppi ræ**a når du går igjennom tollen. Kom på en bedre idé. Man kan jo bare lage en notepad fil med masse cd-keys og sende den til seg selv på e-post . Jepp, det enkleste er ofte det beste.
Piratpjokken Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Til den personen med ideen om å svelge et MicroSD kort: Hvorfor testet ikke akam om minnekort tolte magesyre? Det skulle jeg likt å sett! Tross alt, folk smugler dop i små plastikkapsler i magen, så hvorfor ikke minnekort?
hardkjerne Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Går vel ann å stikke et minnekort i en sånn plastkapsel?
snoemann Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Dette hørtes da ut som en veldig lite demokratisk lovendring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå