Gå til innhold

Dagen etter dagen

bobbo_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bildene er ikke gjort annet med enn å justere curves litt og lime dem sammen raskt.

Jeg liker selv måten jeg har klart å fange stemingen og humøret som var der, dagen etter dagen.

post-59012-1200749967_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, morsomt bilde. Jeg har aldri vært skikkelig dagen derpå selv, men ser likevel stemmningen i bildet. Det at det er svart/hvitt bare øker stemmningen i bildet. (Tror det hadde funka dårlig i farger.) Den rotete komposjonen på bildet blir en nesten svimmel av å se på! Nederste bildet viser også "daffheten" på en gode måte. (Og teksturen i jeansen er veldig fin.) Veldig fortellende bilder. :)

Skrevet

Etter å nettopp ha kommet hjem fra langhelgtur med gutta på ei hytte i Sverige, får jeg veldig mye ut av denne serien. Herlig! Selv er jeg sjeldent veldig dagen derpå selv, men dette her er akkurat som det er.

Utrolig bra teknisk var det også! Digger at det er svart/hvitt og kontrastfylt som bare bidrar mer til følelsen bildet gir. ;)

Skrevet

Dette syns jeg var stilige bilder, du har brukt mange bra effekter (S/H, mye kontrast, skjev vinkel osv).

Stemningen i bildet passer bra til motivet for min del. Kult med bildeserie også!

Har egentlig ikke noe særlig negativt å si :)

Skrevet

Litt kjipt var tittelen. Dagen etter dagen føles litt sånn jubel dagen etter julaften, 17. mai eller liknende..

Dagen etter ville kanskje passet bedre synes jeg..

Skrevet
Takk for påminnelsen om bakrusens tvilsomme gleder ;)

Av og til koster det atskillig mer enn det smaker.

Skal man først drikke seg full, så gjelder det å ha det gøy!! ;)

Stilig serie, uansett. Been there, done that, but never took those pictures.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...