RIP Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Heisann, jobber som nattevakt i en resepsjon. Og begynner å bli lei av civilization 4 BTS. Noen som har noen tips til bra spill hvor man ikke trenger mer en laptop mus, og ikke lyd?
MadsFN Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Www.runescape.com hvis du er VIRKLIG desperat.
Licht Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 (endret) Heroes of Might and Magic? Nummer tre i serien er den jeg foretrekker, selv om de er oppe i 5 nå. Ellers eldre RPG-er som ikke har voiceakting utover kamplyder osv, der all dialog er i tekst, f.eks. Baldur's Gate. Også bygget rundt et turbasert system, så du kan trykke space for å pause det hele, dersom du på kort varsel må fram med kanonene for å forsvare fædrelandet mot nattlige inntrengere. Oi, vent, resepsjon, ikke sånn securitygreier. Jaja, samma. Alltid kjekt å kunne velge turbasert modus. Endret 18. januar 2008 av Zealuu
MadsFN Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Zealuu sitt forslag ville jeg gått for 3'ern også.. ufattlig bra spill
Vemund Veien Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) 3'aren i Heroes har min fulle støtte. Elles har ein jo OpenTransportTycoon. Eller casual gaming av typen Bejewled frå popcap og liknande. Endret 19. januar 2008 av sjukheit
Crossfire Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Hvis du trenger litt mer fart i sakene innimellom (og det er internett på stedet) kan Trackmania Nations eller Trackmania United anbefales.
akarno Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Noe jeg har kost meg med i liknende sammenheng i det siste er Peggle Herlig, barnslig, fargerikt spill som har underholdt meg i timesvis.
Laserlasse Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Dominons III av Illwinter. Krever ikke noe annet enn laptop, mus og mye god tid. Kanskje en god del mer hardcorde enn Civ3 og de andre forslagene her, men et solid spill. http://shrapnelgames.com/Illwinter/Dom3/1.htm
exmx Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 C&C Tiberium Wars funker veldig fint. runnet det mens jeg sto i kassen på jobb en lørdag. Shhh! dont tell anyone
hilts Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Football Manager 2008 må jo være en sikker vinner om du har litt interesse for fotball.
Kharan Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 UFO: Alien Invasion er jo ganske så turbasert, og Geoscape-delen kan settes på pause når man vil. Ellers har man også UFO: Afterlight, Aftershock og Aftermath som også kan pauses når man vil for å gi nye ordrer m.m.
FredrikFtw Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Anbefaller Knights of The Old Republic. KnallRPG av Bioware i Star Wars-setting.
Arthas12 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 www.habbo.no er skikelig tids fordriv eller så kan du jo prøve runescape.. men d er ikke SÅ super bra da :!:
Portalol Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Noe jeg har kost meg med i liknende sammenheng i det siste er Peggle Herlig, barnslig, fargerikt spill som har underholdt meg i timesvis. ^ Peggle <3
Crossfire Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Anbefaller Knights of The Old Republic. KnallRPG av Bioware i Star Wars-setting. er vel ikke så knall uten lyd?
Licht Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Nyere RPGer har voiceacting, derfor er ikke de fullt så godt egnet for resepsjonsspilling. Det er vel tekst der også, men lyden er en del av opplevelsen i mye større grad enn i eldre spill.
RIP Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Er sånn security greier, og det er veldig få folk der om kvelden. Har spilt KOTOR, heroes og civ for mye hehe Noen som vet om noen gode rundebaserte spill uten om civ og heroes serien? spinoffs går fint
Fritidsproblem Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 travian.no =D d har gådd nån tima t d spælle dær ja^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå