Gå til innhold

"Resepsjon spill" trenger et spill jeg kan spille på jobb.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil absolutt anbefale space rangers 2 da. Alt av info er i tekst, utenom lyd effekter.

Fantastisk spill som sluker deg bort i dagesvis. Krever ikke noe hard maskin heller.

 

Ellers så har man jo galactic civilizations 2.. Utrolig dypt strategi spill. Noe ala civ bare i rommet. Og med utrolig smarte fiender.

 

ellers så kan jeg anbefale fallout 1/2. Rpg med turbasert kamp system. Hvis du liker fallout så har du spill i et par uker framover. Beste rpgen der ute. Herlig humor og stemning.

 

ellers så slenger meg med på transport tychoon. settlers 2 er jo også alltid en vinner.

Lenke til kommentar

Har kommet mange gode tips her nå.

 

Settlers 2 10year edition er jo gøy

TowerDefence er også gøy, finnes jo mange gode maps til WC3 også.

Galactic Civilizations 2 har jeg også spilt, må finne det fram igjen :)

 

Har prøvd meg på Transporttycoon, var ikke så gøy når jeg spilte det da, men er sikkert gøyere nå. Er det en bra pausefunksjon i Peggle?

 

Wartonn: Er bare søke forskjellige steder, må ikke glemme at man alltid får god lønn på nattejobber også :)

Lenke til kommentar

Haha .. Trodde først du var på jakt etter et "Resepsjons-spill" .. Altså et spill som gikk ut på at man jobba i en resepsjon.. Og så måtte man ta tlf. og sånt .. hehe ..

 

Men seriøst .. Ultima Online .. Beste MMORPG noen sinne laget. Feiret akkurat 10-årsjubileum (i 2007). Du spiller såklart UO i windowed mode :)

Lenke til kommentar
Haha .. Trodde først du var på jakt etter et "Resepsjons-spill" .. Altså et spill som gikk ut på at man jobba i en resepsjon.. Og så måtte man ta tlf. og sånt .. hehe ..

 

Men seriøst .. Ultima Online .. Beste MMORPG noen sinne laget. Feiret akkurat 10-årsjubileum (i 2007). Du spiller såklart UO i windowed mode :)

enig!

 

men han hadde ikke tilgang til internett =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...