Ørnen Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 (endret) Jeg har et problem under installasjonen av Supreme Commander, når jeg legger i platen registrerer ikke maskinen at spillet er i, så får ikke installert spillet, det eneste jeg hører er at platen spinner på en litt "hakkete" måte. Jeg har Windows Vista 64'bit, å leseren greier å lese alt utenom Supreme Commander, jeg har spilt det før på en annen pc, men der var det Windows XP. Noen som har hatt samme problemer? Endret 18. januar 2008 av Ørnen
PantZman Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Noen som har hatt samme problemer? Nope. Er platen i fin form? Prøvd å gå inn på platen gjennom "min datamaskin" eller "windows utforsker"?
Ørnen Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Noen som har hatt samme problemer? Nope. Er platen i fin form? Prøvd å gå inn på platen gjennom "min datamaskin" eller "windows utforsker"? Ja, platen er brukt en gang, nei maskinen registrerer overhodet ikke at platen er i, men har planer om å anskaffe meg ny leser, hvilket forum skal jeg spør om råd i da?
guttorm Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Oppdater firmware på dvd romen. Kan være kopisperren som knoter litt for deg, tror det er flere som har hatt lignende problem. Du kan jo alltids sjekke GPG forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå