Barry White Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 (endret) phpMyAdmin - Feil Kan ikke starte mysql tillegget kommer opp. Legg merke til at i apache sin httpd.conf så ender alle LoadModule med .so? Er dette riktig i windows, skal det ikke være dll? Takker for hjelp! Endret 13. oktober 2010 av Barry White
Ernie Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Som feilmeldingen tilsier mangler du mysql-extention. Husket å restarte apache etter å ha endret php.ini? Hvis ja, kommer det noen feilmeldinger?
Barry White Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 jepp, både apache, mysql og datamaskina ble prøvd restartet uten hell. Vurderer å prøve lat på nytt igjen
Ernie Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Hvor er forresten den php.ini-fila plassert? Mener å huske at det var noe tullball med det der når dev.-serveren min kjørte WinXP for ørten år siden. Tror det var et eller annet med at den fila levde sitt eget liv. Har du endret på den som ligger i C:\php (e.l) er det fult mulig du egentlig "skal" redigere den i C:\Windows og motsatt.
Barry White Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Jeg mener bestemt å ha lest at php.ini i windows folderen ikke er et issue lenger.
Ernie Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Som sagt, flere år siden jeg hadde Windows på den maskina Ligger det en php.ini-fil der da? Isåfall har du jo ingenting å tape på å redigere den
Barry White Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 en annen ting jeg lurer på her, nå har jeg fått alt på plass, og skal importere backupen jeg tok av databasen, men jeg får feilmelding: Notice: Undefined variable: first_sql_delimiter in C:\www\pma\libraries\import\sql.php on line 170 first_sql_delimiter er ikke definert, men hvordan skal jeg definere den og med hvilken value og hvor? Hva er first sql delimiter
Barry White Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 jeg tror jeg snart hiver inn håndkleet og lusker til wamp, hadde lyst til å installere det manuelt men noe sier meg at disse errorene ikke er de første jeg møter...
Ernie Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Den feilmeldingen kommer av en feil i kodingen av phpMyAdmin. Du vil aldri kunne klare å fremtvinge en slik feil i phpMyAdmin pga. feilkonfigurasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå