Gå til innhold

[løst]Diskusjon.no casemoden, Lian Li Cube case eller Silverstone TJ07?


Hva velger dere?  

24 stemmer

  1. 1. Hvilket kabinett?

    • Lian Li Cube Case
      7
    • Silverstone TJ07
      16


Anbefalte innlegg

Hei ;), som dere sikkert (forhåpentligvis) har fått med dere, så har Intern og jeg startet en Diskusjon.no casemod dere dere brukerne skal være med og bestemme. Link finner du her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=890311&hl=

Gjerne stikk innom, les litt, og gjerne sleng inn en idé hvis det poppa opp noe :wee:

 

Men, det vi har kommet fram til av kabinetter er som topic sier, Lian Li cube case og Silverstone TJ07. Derfor ønsker vi at dere skal bestemme dette, siden det er det moden går ut på. Sleng igjen en post med din mening, og helst en ørliten begrunnelse.

 

Bilder av kabinettene:

 

Lian Li Cube:

pc343b_380-564x376.jpg

 

Silverstone TJ07:

tj07_06.jpg

 

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi jeg har sett så mye av Lian-Li cube, har gått lei av det og får få med Silverstone, sett dem endel på XS men de blir ikke de samme.

 

 

Cube har også syltynne vegger som er et passlig minus også liker jeg åssen cube generelt er bygdopp....

 

Det var min mening, også er jeg også litt Silverstone fanboy de har kvalitet og design så det holder :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg stemte silverstone, siden jeg føler dette er mer interessant enn lian-li.

 

Dog, jeg har liksom en følelse av at silverstonen kan bli en bitch med tanke på kabelrydding, ihvertfall slik den er orginalt.

Men siden dette er en casemod så skulle en klare og få en fin løsning der også... :)

 

Bare husk at strømforsyningen du skal bruke må ha en lang p4/p8 kabel, slik at den når frem, den burde aller helst være så lang at du får lagt den bak hovedkortet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...