Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forsåvidt enig, både Monkeyboy og toth. Fox har jo også intervjuet Richard Dawkins, og standpunktet deres var like uttalt, og diskusjonen like usaklig der.

 

Fox har ikke uttalt nøytralitet, så vidt jeg vet, men det virker jo litt rart å få henne med på "link" når de like gjerne kunne kommentert henne sønder og sammen uten at hun var der. Presseetikk om å beskytte folk fra seg selv? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fox har ikke uttalt nøytralitet, så vidt jeg vet,

Tja, Fox har jo slagord som "fair and balanced" og "We report, you decide", men alle som faktisk har sett på Fox vet jo at det bare er en stor vits.

 

De er få, men de får mange unger. Dama har 11 unger. Fortsetter de slik, femdobles medlemstallet hver generasjon. Vi snakker 50 000 medlemmer pluss vervede medlemmer (kanskje 200 000?) innen 100 år.

Er ikke veldig redd for at det skjer egentlig, med tanke på at den samme dama nekter ungene sine å ha kjærester og kontrollerer absolutt alt de gjør. Noen av ungene har brytt ut av sekten mens det virker som om resten av ungene har veldig lyst.

Endret av Paraplyet
Lenke til kommentar
Fox har ikke uttalt nøytralitet, så vidt jeg vet,
Tja, Fox har jo slagord som "fair and balanced" og "We report, you decide", men alle som faktisk har sett på Fox vet jo at det bare er en stor vits.

 

Oi. Jeg trodde faktisk Fox News var uttalt på høyresiden. Takk for rettelsen.

 

Wikipedia har dette å si:

 

"Critics and some observers of the channel say that Fox News promotes conservative political positions, or otherwise appears to be conservative, but FNC denies allegations of bias in its news reporting."

 

Bias? Jo, det er vel nærmest perverst å antyde noe annet.

 

Intervju fra england, del 1, 2 og 3. Se spesielt video 1, 00:00-01:50.

 

Videoene er fjernet. Treffende punchline, uansett.

Lenke til kommentar
Hater de Gud? Hva mener de ellers med "Thank God for dead soldiers"?

hehe, nei de faktisk takker gud oppriktig og ærlig for døde soldater fordi de har "funnet ut "det er guds vilje... :ermm:

Er ikke dette er femiljedrevet kirke som består av "amerikas mest hatede familie" ???

 

Nei, disse er det bare å grave ned i bakgården...

Endret av S2R2SK1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...