Gå til innhold

cd key på steam

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg får ikkje cod 4 til å fungere i steam, når jeg prøver å spille online kommer det bare opp cdkey in use. har hatt ett innpå før men det er slettet. hvor kan jeg få tak cdkeyen så jeg kan bytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du nå egentlig kjøpt det via steam?

Noen få spill som valve ikke har laget fungerer i steam. Resten får man smøre seg med tolmodighet før vi får brukt disse.

Blant annet spill som

Drømmefall

Company of heroes

fungerer ikke å legge inn...

men spill som f.eks

Half life 2

(episodene)

counter strike source

might of magic

fungerer

Skrevet
Har du nå egentlig kjøpt det via steam?

Noen få spill som valve ikke har laget fungerer i steam. Resten får man smøre seg med tolmodighet før vi får brukt disse.

Blant annet spill som

Drømmefall

Ikke snakk for alle da. Det som blir solgt via steam skal selvfølgelig også fungere med steam. Drømmefall virker fint her, det samme gjør call of duty 4.

Til trådstarter så syns jeg å huske jeg fant cd-keyen under options inne i spille, trykket på "enter code" og der stod den ferdig skrevet inn.

Skrevet

Det er fordi Steam spill bruker din personlige Steam ID som key istedenfor at man må taste inn manuelt. En stor fordel i tilfelle man roter bort coveret som jeg stadig gjør, men så har jeg omtrent sluttet å kjøpe hardcopy spill i butikkene uansett og bruker heller Steam. :thumbup:

Skrevet
Det er fordi Steam spill bruker din personlige Steam ID som key istedenfor at man må taste inn manuelt. En stor fordel i tilfelle man roter bort coveret som jeg stadig gjør, men så har jeg omtrent sluttet å kjøpe hardcopy spill i butikkene uansett og bruker heller Steam. :thumbup:

ja men jeg hadde ett cod 4 spill innpå pcen før, dert lager tull med systemet. går det ann å finne den noen annen plass?

Skrevet

altså, du har sletta det, og så installert det igjenn? I såfall kan det vvere at avinstallasjonen ikke gikk helt riktig for seg... da må du inn i registeret å slette der (tror jeg)... Er ikke mulig at det er en venn av deg som låner brukeren din så du ikke får spilt?

Skrevet

ja men jeg hadde ett cod 4 spill innpå pcen før, dert lager tull med systemet. går det ann å finne den noen annen plass?

hvordan mente du nå? prøver du å installere med dvden?

Skrevet

les på Call of Duty 4 delen av steam forumet, dette er et kjent problem de har, og man finner en guide til en løsning der, noe man må editere, men husker ikke den direkte linken.

Skrevet

altså, du har sletta det, og så installert det igjenn? I såfall kan det vvere at avinstallasjonen ikke gikk helt riktig for seg... da må du inn i registeret å slette der (tror jeg)... Er ikke mulig at det er en venn av deg som låner brukeren din så du ikke får spilt?

[/nei hadde ett spill fra butikk. så solgte jeg det og kjøpte meg nytt på steam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...