Eirove Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 eg får ikkje cod 4 til å fungere i steam, når jeg prøver å spille online kommer det bare opp cdkey in use. har hatt ett innpå før men det er slettet. hvor kan jeg få tak cdkeyen så jeg kan bytte?
VikinGz Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Har du nå egentlig kjøpt det via steam? Noen få spill som valve ikke har laget fungerer i steam. Resten får man smøre seg med tolmodighet før vi får brukt disse. Blant annet spill som Drømmefall Company of heroes fungerer ikke å legge inn... men spill som f.eks Half life 2 (episodene) counter strike source might of magic fungerer
Eirove Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Har du nå egentlig kjøpt det via steam? ja jeg bestillte det fra steam.
Crossfire Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Har du nå egentlig kjøpt det via steam? Noen få spill som valve ikke har laget fungerer i steam. Resten får man smøre seg med tolmodighet før vi får brukt disse. Blant annet spill som Drømmefall Ikke snakk for alle da. Det som blir solgt via steam skal selvfølgelig også fungere med steam. Drømmefall virker fint her, det samme gjør call of duty 4. Til trådstarter så syns jeg å huske jeg fant cd-keyen under options inne i spille, trykket på "enter code" og der stod den ferdig skrevet inn.
VikinGz Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 De spilla jeg har kjøpt via steam trengte ikke å skrives inn noe key...
Jext Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Det er fordi Steam spill bruker din personlige Steam ID som key istedenfor at man må taste inn manuelt. En stor fordel i tilfelle man roter bort coveret som jeg stadig gjør, men så har jeg omtrent sluttet å kjøpe hardcopy spill i butikkene uansett og bruker heller Steam.
Eirove Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Det er fordi Steam spill bruker din personlige Steam ID som key istedenfor at man må taste inn manuelt. En stor fordel i tilfelle man roter bort coveret som jeg stadig gjør, men så har jeg omtrent sluttet å kjøpe hardcopy spill i butikkene uansett og bruker heller Steam. ja men jeg hadde ett cod 4 spill innpå pcen før, dert lager tull med systemet. går det ann å finne den noen annen plass?
r2d290 Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 altså, du har sletta det, og så installert det igjenn? I såfall kan det vvere at avinstallasjonen ikke gikk helt riktig for seg... da må du inn i registeret å slette der (tror jeg)... Er ikke mulig at det er en venn av deg som låner brukeren din så du ikke får spilt?
Bata Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Company of heroes funker KNALL her, kjøpt over steam.
VikinGz Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Det er fordi Steam spill bruker din personlige Steam ID som key istedenfor at man må taste inn manuelt. En stor fordel i tilfelle man roter bort coveret som jeg stadig gjør, men så har jeg omtrent sluttet å kjøpe hardcopy spill i butikkene uansett og bruker heller Steam. ja men jeg hadde ett cod 4 spill innpå pcen før, dert lager tull med systemet. går det ann å finne den noen annen plass? hvordan mente du nå? prøver du å installere med dvden?
arlion Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 les på Call of Duty 4 delen av steam forumet, dette er et kjent problem de har, og man finner en guide til en løsning der, noe man må editere, men husker ikke den direkte linken.
Eirove Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 altså, du har sletta det, og så installert det igjenn? I såfall kan det vvere at avinstallasjonen ikke gikk helt riktig for seg... da må du inn i registeret å slette der (tror jeg)... Er ikke mulig at det er en venn av deg som låner brukeren din så du ikke får spilt? [/nei hadde ett spill fra butikk. så solgte jeg det og kjøpte meg nytt på steam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå