Gå til innhold

8800GTS, gpu 73grader?


icc

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det meningen at gpu skal ligge på 73 grader celsius ved idle? Har kjøleren på temperaturstyring, setter jeg på manuell og guffer opp til 100 prosent blir temperaturen rundt 40 grader. Er orginal kjøling på Gainward Geforce 8800GTS 512MB.

 

Er det ikke noen plass man kan velge en høyeste temperatur? og da går viftene på full guffe?

 

Er stortsett noe av det samme med HK og prosessor om jeg setter kabinettvifter og cpu kjøler på temperatur styring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har geforce EVGA-8800gts 512mb, og den ligger på 69grader idle!! jeg bare lurer på om hvis jeg skal kjøre heftige spill som crysis, vil viftene regulere seg sånn at grafikkortet ikke blir alt for varmt?? når jeg spiller COD4 battlefield 2 osv, kjører viftene samme tempo hele tiden og kortet kommer opp i 76 grader!! trenger jeg å beskymre meg eller går det av seg selv?

Lenke til kommentar

takk!! som jeg sa, dere er snille :)

og tipp hva?? jeg har flere spørsmål på lager!! ;) haha

når jeg starter NVIDIA Monitor ( for dem som er kjent med det ) så skal jeg få info og hvor rask alle delene er i PC-en min, men det gjør jeg ikke.... får ikke noe info i det hele tatt??!?! har dette skjedd med noen av dere, eller vet dere hva problemet er??

 

gjør sikkert ikke PC-en dårligere men det er alltid kjekt å vite litt info om PC-en!!!:D:D

 

 

og btw, jeg fant den greien hvor du kan styre viften på GPU, satt på på 50%, nå er GPU'en min ca 50grader idle.:D:D!! bråker ikke så mye heller!!

Lenke til kommentar
takk!! som jeg sa, dere er snille :)

og tipp hva?? jeg har flere spørsmål på lager!! ;) haha

når jeg starter NVIDIA Monitor ( for dem som er kjent med det ) så skal jeg få info og hvor rask alle delene er i PC-en min, men det gjør jeg ikke.... får ikke noe info i det hele tatt??!?! har dette skjedd med noen av dere, eller vet dere hva problemet er??

Hvilket hovedkort har du? Tror du må ha et med Nvidia brikkesett for dette. Jeg bruker Everest som er veldig bra, men det koster penger da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...