Gå til innhold

Firefox lærer aldri!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg skal laste ned ei torrent-fil må jeg bestandig lete meg frem til Azureus. Hvorfor det? Har gjort det vær gang nå, men Firefox nekter å assosiere torrent-filer med Azureus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er nok ikke Firefox sin feil, bruker du XP, gå til:

Min Datamaskin > Verktøy > Mappealternativer > Fliken Filtyper

Her finner du .torrent, og endrer "Åpnes med" til Azureus.

Skrevet
Prøv å putt

application/x-bittorrent=azureus.desktop

i

/usr/share/applications/defaults.list

hvis det ikke alt er der da.

Nei det funket ikke.

Haha, unnskyld, tråden lå i "Ubesvarte tråder", og jeg så ikke etter hvilket forum den lå i!

:!: Sånt skjer. :wee:

Skrevet
Hver gang jeg skal laste ned ei torrent-fil må jeg bestandig lete meg frem til Azureus. Hvorfor det? Har gjort det vær gang nå, men Firefox nekter å assosiere torrent-filer med Azureus.

Kan du ikke laste ned en torrent fil til skrivebordet, høyreklikke på den og velge hva den skal åpnes i som standard. Etter det vil Azureus bli valgt.

Skrevet

Av en eller annen rar grunn så hadde jeg det samme problemet med Firefox i Archlinux - i tillegg til at flash-grafikk gjorde at det gikk vanvittig tregt.. Etter at jeg byttet til Opera, ordnet alt seg, men jeg kommer nok allikevel til å gå tilbake til Firefox etter hvert som jeg finner ut hva som var galt.

Skrevet

Kan du ikke laste ned en torrent fil til skrivebordet, høyreklikke på den og velge hva den skal åpnes i som standard. Etter det vil Azureus bli valgt.

Dette fikset biffen, takkers! :D

Av en eller annen rar grunn så hadde jeg det samme problemet med Firefox i Archlinux - i tillegg til at flash-grafikk gjorde at det gikk vanvittig tregt.. Etter at jeg byttet til Opera, ordnet alt seg, men jeg kommer nok allikevel til å gå tilbake til Firefox etter hvert som jeg finner ut hva som var galt.

Jeg bruke Opera (på XP) før jeg byttet til Ubuntu og Firefox. Har prøvd Opera i ettertid, men det ble aldri like bra, så holder meg til Firefox.

Har også problemer med flash, men ser ut til at ingen har ei løsning på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...