Xecuter Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Hver gang jeg skal laste ned ei torrent-fil må jeg bestandig lete meg frem til Azureus. Hvorfor det? Har gjort det vær gang nå, men Firefox nekter å assosiere torrent-filer med Azureus.
Garanti Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Dette er nok ikke Firefox sin feil, bruker du XP, gå til: Min Datamaskin > Verktøy > Mappealternativer > Fliken Filtyper Her finner du .torrent, og endrer "Åpnes med" til Azureus.
Xecuter Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Hvorfor skulle jeg postet i Gnu/Linux-forumet hvis jeg hadde brukt XP?
LessThanJake Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Prøv å putt application/x-bittorrent=azureus.desktop i /usr/share/applications/defaults.list hvis det ikke alt er der da. Endret 16. januar 2008 av LessThanJake
Garanti Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Haha, unnskyld, tråden lå i "Ubesvarte tråder", og jeg så ikke etter hvilket forum den lå i!
Xecuter Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Prøv å putt application/x-bittorrent=azureus.desktop i /usr/share/applications/defaults.list hvis det ikke alt er der da. Nei det funket ikke. Haha, unnskyld, tråden lå i "Ubesvarte tråder", og jeg så ikke etter hvilket forum den lå i! :!: Sånt skjer.
Dy§no Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Hver gang jeg skal laste ned ei torrent-fil må jeg bestandig lete meg frem til Azureus. Hvorfor det? Har gjort det vær gang nå, men Firefox nekter å assosiere torrent-filer med Azureus. Kan du ikke laste ned en torrent fil til skrivebordet, høyreklikke på den og velge hva den skal åpnes i som standard. Etter det vil Azureus bli valgt.
Xecuter Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Det skal ikke være nødvendig å gjøre det slik, men skal prøve.
AlecTBM Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Hvis du har satt at Azureus skal være standard åpner, så skal den komme opp først i listen. Men hvilke får du opp i firefox?
v3g4rd Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Av en eller annen rar grunn så hadde jeg det samme problemet med Firefox i Archlinux - i tillegg til at flash-grafikk gjorde at det gikk vanvittig tregt.. Etter at jeg byttet til Opera, ordnet alt seg, men jeg kommer nok allikevel til å gå tilbake til Firefox etter hvert som jeg finner ut hva som var galt.
Xecuter Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Hver gang jeg skal laste ned ei torrent-fil må jeg bestandig lete meg frem til Azureus. Hvorfor det? Har gjort det vær gang nå, men Firefox nekter å assosiere torrent-filer med Azureus. Kan du ikke laste ned en torrent fil til skrivebordet, høyreklikke på den og velge hva den skal åpnes i som standard. Etter det vil Azureus bli valgt. Dette fikset biffen, takkers! Av en eller annen rar grunn så hadde jeg det samme problemet med Firefox i Archlinux - i tillegg til at flash-grafikk gjorde at det gikk vanvittig tregt.. Etter at jeg byttet til Opera, ordnet alt seg, men jeg kommer nok allikevel til å gå tilbake til Firefox etter hvert som jeg finner ut hva som var galt. Jeg bruke Opera (på XP) før jeg byttet til Ubuntu og Firefox. Har prøvd Opera i ettertid, men det ble aldri like bra, så holder meg til Firefox. Har også problemer med flash, men ser ut til at ingen har ei løsning på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå