Gå til innhold

Forhåndsbestilling av GTA IV.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har tenkt til å forhåndsbestille grand theft auto iv, og har noen spørsmål angående det:

 

1. Hvor bør jeg forhåndsbestille det fra? Nettbutikk eller en fysisk butikk? I såfall hvilken?

 

2. Er det garantert at jeg vil få det på dagen det kommer ut (hente det/i posten)?

 

3. Hvis jeg har forhåndbestilt det på f.eks. EB games, og releasen da er 25. april. Hvis det plutselig kommer ut før, vil jeg fortsatt få det den dagen det kommer ut, eller må jeg da vente til 25. april?

 

4. Er det noen som vet om det er mulig å få bestilt special edition i Norge, eller må man bestille det fra utlandet?

 

Mvh Thomas. :)

Endret av Stangern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Special edition kommer visstnok i svært begrensede opplag, så det vil være problemer med å få tak i det.

 

Enten du bestiller fra nettbutikk eller fysisk butikk så bør du undersøke prosedyrene deres, mange butikker får gjerne spillene sent, eller får for lite spill. Men de fleste pleier som regel å sende ut spillene senest dagen før utgivelsen. Da er det i hovedsak opp til posten om det kommer eller ikke. Det sies også at det er større sjans å få spillet før utgivelsen om du bestiller fra nettbutikk da de ofte sender det både 2 og 3 dager før utgivelsen, mens fysiske butikker har spillet bak skranken til utgivelsesdatoen.

 

Alle butikker får et begrenset antall spill, disse blir sendt ut etter forhåndsbestillingslisten, ergo desto senere du bestiller spillet, desto større sjans for at den enkelte butikken ikke har flere spill igjen når de kommer til navnet ditt på listen. Større butikker vil få flere spill, men også flere forhåndsbestillinger.

 

Utenom det er det ett fett hva butikk du velger. Personlig foretrekker jeg å holde meg til kjente navn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg har bestilt 2-3 ganger fra absoluttspill.no og har bare posetive erfaringer! Rask og pålitelig. 6/6 (gjennomsnitt) på erfaringer, prisguiden til hw.

 

Er det helt sikkert at spillet kommer den 25? Vil ikke ha enda en utsettelse! :(

Lenke til kommentar
Er det helt sikkert at spillet kommer den 25? Vil ikke ha enda en utsettelse! :(

 

Nei, ingenting er sikkert foreløpig. Utgivelsesdatoen er fortsatt offisiellt Q2 2008,

ingen i Take Two eller Rockstar har bekreftet den angivelige april datoen...

Men hvis det faktisk kommer til å slippes rundt den tiden, så burde de virkelig

begynne å offentliggjøre en presis dato snart.

 

Om få dager er det nøyaktig 3 måneder til den angivelige slippdatoen, så det ville nok

vært en bra anledning til å offentliggjøre den.

Det passer i så fall bra med at det også sammenfaller men en bråte med nye GTA IV

previews som lastes opp på div. spillsider den 23. Januar.

 

Krysser fingrene! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Har alltid vært stor fornøyd med nettbutikken CDON

 

Alltid fått varer til rett tid osv.

 

Så jeg tok sjangsen, å forhåndsbestilte ifra CDON

 

539KR pluss 29KR porto

 

Jeg har også hatt gode erfaringer fra cdon.com. Forøvrig er det også kun 29,- for frakt hos absoluttspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...