1915 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 den batteriet nede i system try er ikke stabilt for å se hvor mye strøm som er igjen på batteriet på pcn. finnes det et gratis program som jeg kan laste ned for å se hvor mye strøm det er igjen på batteriet ? =)
Hårek Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Nei, det finnes ingen program som av seg selv kan klare det. Det er batteriet selv som har den informasjonen, og det kan være mange grunner til at det ikke er helt nøyaktig. Det spørs jo hva du forventer. Det er fysisk umulig å si nøyaktig hvor mange minutter som gjenstår, det vil alltid bare være et estimat.
1915 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Skrevet 15. januar 2008 (endret) da så =) bare lurte. for det står ikke minutter igjen. det står bare prosent. på pappa sin dell pc står det både prosent og tid. jeg er mest ute etter hvor lang tid det er igjen og ikke bare prosenten. laptopen min er en hp pavilion dv6240eu og det var vista på den da jeg fikk den. da sto det minutter og prosent. men så ville jeg ikke ha vista. så jeg formaterte og la inn xp pro sp2. og da vises bare prosenten og ikke tiden ;/ Endret 15. januar 2008 av Danielsm
larschroe Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Har du installert alt av drivere til chipset? Det er også mulig at det er en egen driver til strømstyringen. Sjekk på sidene til HP.
1915 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Skrevet 15. januar 2008 Har du installert alt av drivere til chipset? Det er også mulig at det er en egen driver til strømstyringen. Sjekk på sidene til HP. Jepp jeg har installert ALT av drivere =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå