Gå til innhold

Vanilla Coke. Kan det kjøpes?


Petoah

Anbefalte innlegg

For noen år siden ble det solgt Vanilla Coke i Norge, det ble fort slutt og siden har jeg ikke sett det. Verken her på bygda eller i hovedstaden vår. I følge wikipedia er Vanilla Coke re-introdusert og kommet i produksjon siden 25. mai 2007. Er det noen som har sett det i det siste? Noen som vet om en plass på nett jeg kan kjøpe det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vil bare si det at det å bestille vanilla coke så er det prøvd ut... jeg fikk meg en sjokk mail fra senderen om at det ville koste 120$ for en kasse vanilla coke... , så den ble fort avbestillt :p , så det å importere drikkevarer er ikke så fornuftig, for oss med o,- på konto :p

 

forresten ... de selger pepsi vanilla i usa , kanskje det finnes i sverige danmark, tyskland ... ??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Av alle jeg kjente, så var det kun meg og en annen som likte Vanilla Coke... Tok litt tid å venne seg til smaken, men så forsvant den uheldigvis.. Regner med at det var dårlige salg som fikk den borte fra det norske markedet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Alt kan selvsagt kjøpes hvis man bare er villig til å betale for det. I Ebay-butikken Katies Kandies and More finner man et godt utvalg av amerikansk brus, blant annet Vanilla Coke Zero. Hun tar helt sikkert inn vanlig Vanilla Coke også hvis du sender en mail og spør.

 

Selv bestilte jeg for et par dager siden en 12-pack Dr Pepper Cherry Vanilla fra Katies. Dette kom på totalt 48 dollar inkludert frakt. Grunnet den lave dollarkursen ble det faktisk ikke mer enn 239 norske kroner, altså rundt 19,90 pr boks. Det er faktisk billigere enn colaen på Statoil. Gleder meg til å smake denne siden jeg er en stor Dr Pepper fan. :D

 

En annen ebay-butikk som har spesialisert seg på salg av brus er Soda Emporium. Disse har et kjempeutvalg i brus, deriblant Vanilla Coke. Prisen på frakt er imidlertid noe høyere her.

 

Ellers er det godt å se at det er flere enn meg som savner denne geniale brusen. Det gjelder forsåvidt mange typer brus som vi dessverre må se langt etter her i Norge.

 

6141_1.JPG

Mmmm... :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...