Gå til innhold

Rogue I PVP den aller verste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med....... alle?

 

Jeg bare spörr har laget en rogue likte det veldig og lurer derfor på om det er en bra klasse.

Mage FEKS eier rogue. warlock har gjo pet og fear hunter har pet og bow warrior har male/plate paladin det samme i tilleg kan den heale. Druid er det ikke snakk om og shaman har male totems shield og kan gjöre ranged dmg

 

EDIT: Rogue sliter uten stealth og når den ikke kan bruke stealth på higher lvls har det noe å si

Endret av Lene3
Lenke til kommentar
Jeg trur han er low lvl.

Vent til du dinger 70 og får bra gear, da vil du få et annet syn på klassen :)

Rogue er rimelig sterk på low lvl føler eg. Har selv en lvl 70 Rogue med full pvp epic. (Ja det er lett å få fortiden)

Eg vinner mer eller mindre alle 1on1 eg møter og ofte vinner eg 1on2 også. Det eneste eg har problemer med er Warriors med godt gear. De kan være veldig vanskelige.

 

Eg føler at Rogue er den sterkeste klassen fortiden. i alle fall like imba som warlock. Warlocks er noe av det letteste eg møter.

 

Tipper du ikke er lvl 70 så da vil eg bare råde deg til å lvl opp ;)

Lenke til kommentar
Hmmm... Rogue er vel av de sterkeste klassene om dagen føler jeg! Hvilke levler har du prøvd PVP med rogue?

Det virker som at folk enda ikke har kommet over 1.12. Sigh

 

 

Lukter dårlig rogue

 

Han har rett.

Rogue gjør det greit i RMP i 3v3, men sterkest i spillet?

Latterlig.

Lenke til kommentar
L2P issue.

Totally.

 

Quote for truth.

 

Merkelig det der.

Hver gang jeg hører at folk snakker om hvor imba rogues er tenker jeg det samme.

For hvis du er i stand til å geare og specce for pvp og ikke spiller med en hånd er det absolutt ingen klasser som ikke kan knuse en rogue på samme gear level.

Lenke til kommentar
Hmmm... Rogue er vel av de sterkeste klassene om dagen føler jeg! Hvilke levler har du prøvd PVP med rogue?

Det virker som at folk enda ikke har kommet over 1.12. Sigh

 

 

Lukter dårlig rogue

 

Han har rett.

Rogue gjør det greit i RMP i 3v3, men sterkest i spillet?

Latterlig.

 

De er også blant de sterkeste 2v2-komboene med en knivsegg skill og shadow priest.

Lenke til kommentar
Hmmm... Rogue er vel av de sterkeste klassene om dagen føler jeg! Hvilke levler har du prøvd PVP med rogue?

Det virker som at folk enda ikke har kommet over 1.12. Sigh

 

 

Lukter dårlig rogue

 

Han har rett.

Rogue gjør det greit i RMP i 3v3, men sterkest i spillet?

Latterlig.

 

De er også blant de sterkeste 2v2-komboene med en knivsegg skill og shadow priest.

 

Pfft.

Spriest/rogue < druid/*

Og absolutt ingenting kan måle seg med sl/sl lock og resto druid kombo.

Lenke til kommentar
Tok ned en BM hunter uten å miste så mye som 20% HP! Men brente litt mange cooldown da...

 

Warlocks er jo feks ikke noe problem for de fleste rogues. Er du flink å spille skal du ha god sjanse mot de fleste.

 

Må ha vært en dårlig BM, jeg vinner 9 av 10 1 vs 1 mot rogues. Dette selv om kampen starter mens jeg er på mount og bruker litt tid på å dismounte :)

Endret av Dev-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...