Grand Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hei, Noen som har noen spill til PC å anbefale? Trenger noen nye spill å spille. jeg er åpen for alle sjangere uten strategispill. Det hadde vært fint om det hadde er online, men det er ikke et must. Det må være en bra handlig i spillet, grafikk, lyd OSV har ikke så mye å si. Kan nevne noen av de spille jeg har. Crysis, BF2, BF42, Dawnspire, CS, WC3, Oblivion, need for speed hot pursit, AoM. Endret 14. januar 2008 av Sno
mr. Zilter Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 (endret) Det du trenger er TES: Morrowind. Genialt spill, men en smule utdatert. Du får kjøpt en sånn pakke med Morrowind og alle ekspansjonene. Det er forgjengeren til Oblivion, og mye bedre. EDIT:Cod4 er også svinbra, som Krypto sier. Endret 14. januar 2008 av mr. Zilter
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Du MÅ prøve Call of duty 4! Fet singleplayer og enda fetere multiplayer
Grand Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Skrevet 14. januar 2008 call of duty ser bra ut, men morrowind er jeg litt mere skeptisk til. Men er det noen som har prøvd guildwars? er det bra?
andi_c Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Guild Wars er ganske bra... hvertfall Nightfall.
Tecton Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Unreal Tournament 3 er sykt bra. litt få spillere iforhold til servere, men anbefaller det sterkt hvis du har prøvd de andre UT spillene og liker de.
Nemesis90 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Anbefaler The witcher, har blitt helt hekta på spillet selv, nydelig grafikk og quests:) eneste negative er at det tar litt tid og bli vant med sloss systemet + hvordan kamera vinkelen er, ellers er det et topp spill anbefales
Ryolitt Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Team fortress 2! Som CS, bare mer useriøst med syke våpen, mer blod og tegneseriegrafikk. Utrolig artig dersom man finner de rette serverene. Noen av classene: http://www.youtube.com/watch?v=i68cEsALWt0 http://www.youtube.com/watch?v=rxps--huGKY
Arthas12 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Guild wars e ikke så bra.. de har prøvd å etterlingne wow... men d gikk ikke helt
Janerikn Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Guild wars e ikke så bra.. de har prøvd å etterlingne wow... men d gikk ikke helt Hva er likt mellom Guild Wars og WoW? Ikke så mye... Selv har eg spilt Guild Wars i over 1000 timer, og det er favorittspillet mitt gjennom tidene. (WoW har eg også spilt et par hundre timer). Gå for Guild Wars du.
FredrikFtw Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg ville prøvd The Witcher om jeg var deg. Ligger en demo ute som du kan prøve.
dapre Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 (endret) bra handlig i spilletHva med gode gamle Mafia da ? Uansett, hva heter de to gærningene i Avatar bildet ditt. Må finne noen klipp av dem på YouTube... EDIT : Bert And Ernie Endret 23. januar 2008 av dapre
aboplotok Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Om du vil ha god innlevelse, historie og historiefortelling kan jeg anbefale Beyond Good and Evil, Psychonauts, Farenheit (Indigo Prophecies US title) og Max Payne 1 og 2. Genialt gode spill alle sammen, både gameplay og historie-messig. Bare advare om at Farenheit spilles mer som en interaktiv film, noe som kan ødelegge interessen hos noen. Alle disse er single-player only, altså ikke online.
Jext Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg vil slenge meg med på Call of Duty 4 anbefalingen, siden jeg ser du liker FPS spill. Det er garantert det beste FPS spillet i 2007 etter min smak og det er fantastisk online. Singleplayer campaignen er også utrolig bra men dog noe kort. Team Fortress 2 er også utrolig bra, og spillet får endel nye valgmuligheter snart da det kommer nye våpen man kan velge til hver klasse pluss en god del nye achievements. Begge spillene er tilgjengelige via Steam, og man får en snill pris takket være dollarkursen.
Rambob Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Starcraft, Warcraft 3 (både RoC og TFT) og Battlefield 2 er spill som er sterkt anbefalt for gaming med venner eller kjente. Fungerer også helt fint å spille alene evt. (er litt old-school spill da, men billige i butikker og ekstremt gøye)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå