DementedAlbino Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg trenger ett program for å ta ett image av disken på pcen etter den er satt opp slik jeg vil ha den. Det er viktig at programmet lager imaget på en dvd eller flere, i tillegg til at denne platen er oppstartsbar. Jeg må kunne ta i platen under oppstart, og da komme inn direkte i programmet som gjennoppretter disken. Vet der finnes forskjellige programmer til denne type arbeid, men er der noen av de som støtter å lagre imaget på dvd, for så å kunne starte direkte fra dvd igjen senere? Helst til både vista og xp.
kjeb Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg trenger ett program for å ta ett image av disken på pcen etter den er satt opp slik jeg vil ha den. Det er viktig at programmet lager imaget på en dvd eller flere, i tillegg til at denne platen er oppstartsbar. Jeg må kunne ta i platen under oppstart, og da komme inn direkte i programmet som gjennoppretter disken. Vet der finnes forskjellige programmer til denne type arbeid, men er der noen av de som støtter å lagre imaget på dvd, for så å kunne starte direkte fra dvd igjen senere? Helst til både vista og xp. Notron Ghost 12 gjør det... Men da må du starte opp med innstalasjonsdisken for og boote før du putter i skiva med ghosten på...
geir__hk Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Og PING gjør det samme, bare at denne er gratis. Mener å huske denne støtter å lage image-filer hvis man har delte mapper på en windows-maskin i nettverket. Endret 28. januar 2008 av geir__hk
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Har du Nero innstalert på systemet? Gå inn i Nero Burning Rom, trykk på Extras menyen, og velg Save Track. Eventuelt trykk på hurtigtasten (F9).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå