Gjest Slettet-DJZwKv Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 (endret) Noen som har noen anbefalinger av programm til å ghoste pcen? Det jeg mener at jeg lagerer en perfekt kopi av c: og når ting begynner å blir tregt å jævlig så kjører jeg bare tilbake til den gamle versionen. Full pakke liksom med at den formaterer og legger inn en tidligere installasjon som jeg har valgt. Skal bruke detta på XP. Endret 1. august 2018 av TSP Gjenoppretter
okasin Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 jeg har brukt Norton Ghost.. men er ikke helt fornøyd med det lenger.. for da jeg endelig trengte å bruke det for å sette opp pc`n etter et virus angrep.. så påsto Norton at filen jeg hadde ikke var en image file.. så da måtte jeg bare legge inn alt på nytt.. så jeg skulle også gjerne vite hva som er det beste programmet til dette,,
MrNilsen1986 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Bruk synamtec ghost. Genialt program. Bruker det hele tiden på jobben
atlef Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hvis du vil ha noe som er gratis, sjekk posten min her, eventuelt se om vil begi deg ut på konfigurering av Ultimate Boot CD for Windows . Mvh Meg. Endret 16. januar 2008 av atlef
geir__hk Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Du kan jo alltids prøve PING som forøvrig er gratis. Har ikke testet det ut selv.
okasin Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 PING hørtes veldig smart ut.. dette skal jeg prøve, har lastet ned alle filene nå. Og det virket jo ryddig og greit forklart hvordan det skulle gjøres. dessuten er det jo gratis Takk skal du he Geir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå