Rasmusx Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 hei jeg lagde noen newbie maps på pcen ^^ men når jeg prøver dem lagger det noe f nei pcen min er ikke treig den har 1g ram og 1.86 cpu kan noen hjelpe meg??
Zartok Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Det kan hende at du har for mange objecter på samme plass, som gjør at det "overstiger" din cpu hastighet? Når det kommer en vis antall "ting" på skjermen så begynner det å lagge. prøv å gjør mappet så rent som mulig og ha noen objecter for at det skal se realistisk ut. <<Random Guess>>
Rasmusx Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 tror du du kan prøve å komprimere den for meg??
Rasmusx Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 (endret) Jeg klarte å komprimere det med windows xp kul bane ^^ men lurte på om jeg kunne få en guide som viste meg hvordan jeg kunne lage et maskingevær som skøt ned andre spillere uten at man måtte styre det? noen som kan hjelpe meg? takk på forehånd^^ Endret 26. januar 2008 av Rasmusx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå