Gå til innhold

Xbox 360 kontroll som gamepad i fifa(PC)


Anbefalte innlegg

kjøpte enn xbox 360 kontroll etter å ha blitt anbefalt den som en super gamepad til bl.a. Fifa 08. men når jeg kobler til kontrollen, og den blir gjenkjent på pcen, så går jeg inn på fifa og "controlls". der er det bare keybord. med andre ord blir ikke kontrollen sett på som enn gamepad... noen som vet hva jeg kan gjøre?

Endret av Svennien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg Xbox 360 men hvis du ikke finner det på spillet kan du jo prøve å gå her :

 

Start menu> Høyre klikk på My Computer og Management > Device Manager ( I tab'en )

>Univers Serial Bus Controllers ( USB ). Så finner du Kontrolleren din der, Høyre klikk>Properties og se om den er enable, skjekk om du kan stille på noe der .

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg Xbox 360 men hvis du ikke finner det på spillet kan du jo prøve å gå her :

 

Start menu> Høyre klikk på My Computer og Management > Device Manager ( I tab'en )

>Univers Serial Bus Controllers ( USB ). Så finner du Kontrolleren din der, Høyre klikk>Properties og se om den er enable, skjekk om du kan stille på noe der .

jeg har tenkt å bruke kontrollen som gamepad på pcen

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Da xboxen min streiket kjøpte jeg et adapter jeg plugger rett inn i USB-porten og bruker den trådløse gamepaden uten problemer i alle spillene som støtter den. Dessverre er det noen spill som ikke støtter gamepad direkte, men det kan løses med noen programmer som for eksempel Pinnacle Game Profiler. http://www.pinnaclegameprofiler.com/ Dette programmet koster dessverre penger, men det er mange gratis programmer som er like bra, og jeg tror du får en gratis demo av dette uansett. Verdt å prøve?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...