Gå til innhold

Hva skjedde med min ps3? Finner ikke disker i det hele tatt!


Erlendz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Både jeg og en kamerat som kjøpte Ps3 på realease dagen har ikke hatt noe problemer(Jeg tror min begynner å bli litt støvete inni, men det er jo min feil). Så hvis du har en Ps3 som av og til hikker litt ville jeg ikke tenkt på det.

 

Jeg kan ikke helt se begrunnelsen for at man ikke bør bekymre seg dersom ps3-en "hikker". Fordi din har støv inni? Eller fordi du ikke har hatt noen problemer? I don't get it... :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Både jeg og en kamerat som kjøpte Ps3 på realease dagen har ikke hatt noe problemer(Jeg tror min begynner å bli litt støvete inni, men det er jo min feil). Så hvis du har en Ps3 som av og til hikker litt ville jeg ikke tenkt på det.

 

Jeg kan ikke helt se begrunnelsen for at man ikke bør bekymre seg dersom ps3-en "hikker". Fordi din har støv inni? Eller fordi du ikke har hatt noen problemer? I don't get it... :p

Mest fordi Ps3 til nå har hatt <1% feilratio, og aller minst har den Europeiske 60 Gb versjonen hatt det. Min begynner å bli støvete inni derfor bråker den mer enn den burde. Det at min ikke har gått enda er ikke et bevis på noe, men hvis Ps3-en bare hikker litt fra tid til annen burde det ikke være noe galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...