Gå til innhold

Den store PVP tråden.


Anbefalte innlegg

Finnes sikkert 100 småtråder her nå omkring, jeg ble litt lei.

 

Discuss pvp,

 

Regler;

 

* Dette er da en generell PVP tråd, vi har en egen ARENA tråd Link

* ALLE OT (off-topic) poster vil bli rapportert.

* Diskusjoner i denne tråden skal være relevant til PVP og man skal helst nevne hvilken situasjon vedkommende slosskamp er i. (Gear / level etc).

* Man skal ta kommentarer saklig og generelt oppføre seg iforhold til Retningslinjene og Nettikette

Endret av Ole J
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det hadde vært tøft hvis de lagde det mer "krigs-aktige" med en stor bunker begge faksjonene slåss om, flagg man må ta over ( litt sånn som AB, men mer feks. BF2ish, bare at det passer til et mmorpg). Lei have at folk bare rir forbi hverandre I AV bortsett fra en gruppe på 10 som rir rundt og slakter gnomes som prøver å komme seg sør. Me wantz be heroic battles.

Lenke til kommentar
"PvP" er et alt for vidt begrep til at det er noe poeng i å samle det i en tråd.

 

"Småprat om/rundt WoW" er ikke for vidt da? Nei jeg syntes dette er en fin tråd jeg.

 

Begynner å bli temmelig lei av å gjøre de samme battlegrounds om igjen og om igjen.

Synes de skulle ha designet ca 20 stykker, med forskjellig objectives.

Kanskje daily pvp quests kunne ha vært litt "gøyale" også.

 

En dag kan det kanskje være en unge som sier "I wonder what its like to die of freezing. If you die of a frostbolt and explain to me how it felt, I will give you 3 gold for the hassle".

 

Eller, "The rogues think they are so good lately. Land the last blow on a rogue with your secondary weapon, that'll make them feel bad enough! 5g will be awarded to your pocket if you can help me silence those damn rogues!"

Lenke til kommentar
En dag kan det kanskje være en unge som sier "I wonder what its like to die of freezing. If you die of a frostbolt and explain to me how it felt, I will give you 3 gold for the hassle".

 

Eller, "The rogues think they are so good lately. Land the last blow on a rogue with your secondary weapon, that'll make them feel bad enough! 5g will be awarded to your pocket if you can help me silence those damn rogues!"

hehe :) hadde vært kult med noen litt morsomme og useriøse quest som det ja.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Begynner å bli temmelig lei av å gjøre de samme battlegrounds om igjen og om igjen.

Synes de skulle ha designet ca 20 stykker, med forskjellig objectives.

Selvfølgelig er det kjedelig, men queues med 20 stykk å velge mellom hadde vel ikke vært så veldig morsomt på lvl 70, og på alt før ville BG forsvunnet helt. Kunne nok vært litt flere BG's, men bedre worldpvp system er nok det som hadde hjulpet mest.

Endret av Rhythm
Lenke til kommentar

Battlegrounds er for så vidt morsomt så fremst det er ordentlige personer du spiller mot. Skjønner og Blizzards bestemmelse at de ikke har flere BG enn de som er ute, selv om de jobber med i alle fall 1 til. Ettersom de selv sier lar de være å ha flere battlegrounds for å ikke tynne det ut for mye, dvs at det er så mange BG å velge mellom at de aldri er nok folk til å fylle opp ordentlig.

Lenke til kommentar

Ranked arena matches foregår kun på level 70. Mulig skirmish følger de samme bracketene som battlegrounds ellers.

Ellers handler ikke PvP bare om crits lenger, siden resilience er med i bildet. :>

 

Så langt diller jeg bare rundt i battlegrounds, da min nye main ikke er 70 enda. Ugudelig mange twinks i 49 BG-ene, ser ut til at jeg må peise gjennom ZF eller noe for å balansere det litt. Var ikke fullt så gale i 39, der så jeg ofte folk som var 34-36 også, som ikke var helt ubrukelige.

Lenke til kommentar

Møtte full S1 frost mage og full epic PvE geared rogue i Nagrand på Elemental Plateue i dag og eide begge :D Og etter det så corpsecamped jeg begge 2 så de til slutt måtte rope på 4 rogues <3

 

Magen var så utrolig dårlig, allt han gjorde var frost bolt selv om jeg tok spell lock og roguen var også mildt sagt elendig.

 

Er moro å møte på så dårlige spillere.

 

Min lille PvP historie for dagen <3

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Møtte full S1 frost mage og full epic PvE geared rogue i Nagrand på Elemental Plateue i dag og eide begge :D Og etter det så corpsecamped jeg begge 2 så de til slutt måtte rope på 4 rogues <3

 

Magen var så utrolig dårlig, allt han gjorde var frost bolt selv om jeg tok spell lock og roguen var også mildt sagt elendig.

 

Er moro å møte på så dårlige spillere.

 

Min lille PvP historie for dagen <3

ja pvp er veldig forskjellig fra pve. Husker jeg så og si bare raidet en periode, nesten aldri pvp. Når jeg da var i bg viste deg seg ganske raskt at man må bruke en del andre teknikker mot (som regel :p) innteligente mennesker. Så når jeg møtte folk med en del honor kills under belte gikk jeg rimelig fort ned.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...