Fredrik Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Vær vennlige å hold dere til saken. Bruk heller energien på å diskutere, i stedet for å irritere dere over andres synspunkter. Ved gjentatte avsporinger i forhold til saken vil man risikere trådstenging/advarsler.
NikkaYoichi Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Klart ikkje.Men WoW består jo av to deler, PvE og PvP. Dersom man ikkje liker PvP delen av spelet, då MÅ vel man ikkje gjer bg? Det som er poenget mitt er at det eneste som er skikkelig PvP er arena. Jeg hater BG's, nettopp fordi man hele tiden må spille sammen med idioter som ikke aner en dritt om hva som er oppgaven. Jeg spiller forøvrig nesten bare PvE, men har i den senere tiden begynt å lukte på arena. Jeg begynte først å farme BG's for å skaffe stamina gear til tanking event i Gruuls, og tenkte at jeg kunne jo skaffe meg PvP gear, så slo jeg to fluer i en smekk. Hadde det vært mulig å spilt PvP, les arena, for å skaffe alt utstyret for PvP så hadde jeg holdt meg til arena, for å slippe unna alle idiotene. For å nevne noen få grunner til at jeg føler BG's bare er tafatt. EoS ødelegges av at folk rett og slett ikke forstår hvilken taktikk som lønner seg eller at folk ikke klarer å samarbeide om en taktikk. Her er det ett must å ha premade. Nå spiller jeg allianse og har sett meg møkk lei av å få bare ett merke hver eneste gang jeg spiller EoS. Nå spiller jeg denne KUN når jeg får med meg guildies på premade. De første gangene jeg spilte EoS så forsto jeg ikke en dritt av hva folk skreik og skrålte om i bg-chat, men nå ser jeg at det stort sett er idioter som roper, hvorfor? Joda, jeg har sett hvordan hordene har vunnet 99% av de gangene jeg har spilt EoS, at allianse spillere ikke plukker opp hvordan motstanderen vinner hver gang er for meg ett under. WSG er om mulig enda værre, det er også håpløst om man ikke får laget premade. Folk raver rundt og gjør sin ting, noe som helt klart ikke funker. Ingen er villige til å prøve å høre på deg om du forsøker å lansere en taktikk - enten hører ikke folk etter, eller så sjeller de deg ut etter noter og spør hvem som gjorde deg til sjef. Lurer på om dette er anderledes for hordene siden de vinner hver gang. AB funker også sjelden bra uten en premade, men her har jeg faktisk opplevd å vinne flere ganger på rad! Helt utrolig, kanskje det er fordi at det ikke er så komplisert og rimelig lettfattelig hva man faktisk må gjøre for å vinne. AV er der jeg opplever som mest innbringende når man ser på honor. Her får man i hvertfall honor fort og kampene går fort slik at om man havner sammen med en gjeng med idioter så får man fort en ny gruppe. Jeg farmet alle merkene jeg trengte fra EoS, WSG og AB før jeg begynte å farme honor fra AV. Da hadde jeg alt klart og trengte bare å spille time etter time med AV, som forøvrig også er kjedelig siden det er repeterende og uten utfordring. Nå er jeg snart ferdig med dette tullet heldigvis, jeg mangler vel ca 25k honor før jeg ikke trenger å gjøre flere BG's, da kan jeg konsentrere meg om PvP, eller arena om du vil. Jeg forstår ikke hvorfor Blizz gjorde det slik at man kan kjøpe S1 for honor poeng mens man ikke får kjøpt cloak, braciers, boots, waist, rings eller neck for arena poeng. Makes no sense for meg, men jeg har innfunnet meg med at det er slik og derfor tilbragt mange timer i AV for å skaffe dette utstyret - jeg forstår godt hvorfor folk ikke gidder det. Hadde man kunnet kjøpt dette utstyret for arena poeng så hadde vi kanskje sluppet å se så mange leechere og slikt i BG's, som jo egentlig er fattigmanns PvP. Skal man overleve i arena så MÅ man spille BG, jeg synes det blir helt feil. Spiller man arena så spiller man PvP og bør derfor bli belønnet med PvP gear, på samme måte som at jeg blir belønnet med PvE gear når jeg deltar i raids. Det er bare rett og rimelig i mine øyne. Slik jeg ser det så er det altså Blizz som har lagt opp systemet slik at det skal være juksemakere der.
Rostad Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 jeg holder på og farmer opp til S1 på warrioren min jeg og nå å hivde meg på EoTS i dette øyeblikk. Leder 1900 - 1500 da folk absolutt skal ha det fordømte flagget i midten, joda vi mister alle basene og folk kriger om flagget enda uten og ha noen anelse om hvorfor vi plutselig hadde så lite victory points selvfølgelig. Slutt resultatet ble 2000 - 1900 i hordes favør
NikkaYoichi Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 jeg holder på og farmer opp til S1 på warrioren min jeg og nå å hivde meg på EoTS i dette øyeblikk.Leder 1900 - 1500 da folk absolutt skal ha det fordømte flagget i midten, joda vi mister alle basene og folk kriger om flagget enda uten og ha noen anelse om hvorfor vi plutselig hadde så lite victory points selvfølgelig. Slutt resultatet ble 2000 - 1900 i hordes favør Akkurat der ligger problemet. Folk fatter ikke at flagget ikke er verd en dritt hvis motstanderen har 3 baser eller fler.
discostu Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Helt enig med deg her Quayle, Alliance klarer ikke høre på taktikk. Spiller selv kun BG's når jeg får premade (utenom AV da) da jeg somregel taper uten og har sett meg dritt lei. Hater BG's i wow nå, er så lei at jeg nesten kaster opp, men må farme for å kunne spille arena. Arena på sin side er dritfett. Spenning i hver eneste kamp, spesielt hvis det er slik at vi akuratt vinner. Som feks idag hvor jeg klarte å crowdcontrole palahealern mens teammaten min tok huntern. Huntern hadde kanskje 2-3% hp igjen og palan bubla. Jeg kunne ikke gjøre stort enn å starte med nuke på huntern. Det beste var da at palan skulle heale huntern, men hunteridioten stakk motsatt retning når han så at jeg skulle til å nuke ham. Så han døde, og da vant vi. Palan stakk faktisk ut av gamet når han fant ut at huntern døde. Sånt er gøy, spesielt hvis man spiller med kompiser i samme rom. Sitter å hyler og skriker til hverandre! Håper egentlig på noen fler bg's. Litt forskjellige 5mans BG hadde vært rått. 5 mann er ikke så vanskelig å få premade til som feks 15. Og om man har objectives i tillegg kunne det blitt svinfett! Håper blizzard gjør no revolusjonerende med pvp snart. Hvis de bare kjører på med lvl 80, nye raids og en ny BG (siege) så kommer de nok til å tape kunder i lengden. Spesielt hvis Siege blir som AV bare at man kan ødelegge tårna istedet for å cappe de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå