Gå til innhold

UPnP streaming fra Mac


arokh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er umulig å gjøre det motsatt så lenge dette ikke er støttet av Playstation 3, eller man kan kjøre homebrew applikasjoner. Du kan bruke Linux til dette men det er ikke optimalt spør du meg.

ahh..kjipt da :( ja linux hadde vært noe, men det går altså ikke an på noen annen måte?

Lenke til kommentar
Nei, når PS3 ikke har noen form for deling så kan du jo tenke deg selv at det ikke går :) Men skjønner ikke hvorfor du absolutt trenger det? Tenkt å laste ned filmer på PS3 som du skal se på laptopen? Eller hva mener du egentlig.

F.eks Spille av musikk som ligger på ps3, når jeg er på skolen med macen..

Lenke til kommentar
Nei, når PS3 ikke har noen form for deling så kan du jo tenke deg selv at det ikke går :) Men skjønner ikke hvorfor du absolutt trenger det? Tenkt å laste ned filmer på PS3 som du skal se på laptopen? Eller hva mener du egentlig.

F.eks Spille av musikk som ligger på ps3, når jeg er på skolen med macen..

Kjøp deg en PSP så går det an. Ellers skjønner jeg ikke vitsen med det du sier. Hvorfor ikke bare legge musikken på macen?

Lenke til kommentar
Nei, når PS3 ikke har noen form for deling så kan du jo tenke deg selv at det ikke går :) Men skjønner ikke hvorfor du absolutt trenger det? Tenkt å laste ned filmer på PS3 som du skal se på laptopen? Eller hva mener du egentlig.

F.eks Spille av musikk som ligger på ps3, når jeg er på skolen med macen..

Kjøp deg en PSP så går det an. Ellers skjønner jeg ikke vitsen med det du sier. Hvorfor ikke bare legge musikken på macen?

Pga macen har ikke plass til musikken :p Men det blir nok NAS som vil funke best for meg eller en ftp server.Kommer ikke på noen andre måter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...