Gå til innhold

Diskutere Feil på Call of Duty 4: Modern Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig dum forumtråd. Spør heller etter hjelp med ett problem enn å starte en tråd hvor folk legger frem feil ved ett spill. i alle fall blir virker det for meg unødvendig negativt.

 

Om problemet ditt:

Har du prøvd å starte spillet via mp snarvegen? Ikke gå gjennom singleplayer?

Endret av Qverner
Lenke til kommentar

I den siste delen av sniper oppdragene hvor man må forsvare seg uendelige mange respawns før evac helikopteret kommer, kan man gjemme seg i en bakgate hvor den dumme AI'en ikke har noen punkter å gå til. Han skada duden er uansett udødelig, så det er bare å vente i bakgata til helikopteret kommer :D.

Lenke til kommentar
Jeg har en feil. Jeg kan spillet spillet på singelplayer helt fint, med bra graphics

 

men når jeg skal over på Multiplayer, fryser pcen min, jeg har prøvd alt å begynner å bli lei hele dritten...

 

har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre?

 

Har akkuratt samme problem som deg! Sp fungerer perfekt, men i mp fryser pcen seg etter en veldig kort stund! Skjer uannsett om jeg kjører på lave innstillinger. Suckings irriterenes!

Lenke til kommentar
I den siste delen av sniper oppdragene hvor man må forsvare seg uendelige mange respawns før evac helikopteret kommer, kan man gjemme seg i en bakgate hvor den dumme AI'en ikke har noen punkter å gå til. Han skada duden er uansett udødelig, så det er bare å vente i bakgata til helikopteret kommer :D.

 

Herregud som jeg hata denne delen, spilte på Hardend som gikk fint helt til jeg kom her.

 

Det var helt umulig å klare det, jeg prøvde sikkert 70-90 ganger, men klarte det likevel ikke! Prøvde å gå baki der fienden spawnet, hvor jeg ble til helikopteret kom. Men når jeg skulle bort ditt så kom jo fienden og drepte meg lett. Også var det jo at jeg klarte å faktisk holde ut så lenge og klarte å hente han vennen og skulle legge han oppi helikopteret, men så bestemme de seg for å stikke! Åh, det gjorde meg så forbanna at jeg spilte det heller på normal som var drittlett...

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...