Gå til innhold

Hvorfor selges så mange laptoper med WebCam?


wil

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg håper på å få kjøpt en ny laptop etterhvert. Må bare spare penger først. Hvilken PC det blir enda vet jeg ikke.

 

Kravene til PC`en er at det helst skal være 2 GB Ram, IKKE 17 Tommers skjerm, IKKE WebCam, så bør det være 120 GB eller mere, også selvfølgelig så skal den ikke koste så veldig mange penger.

 

Uannsett. jeg har holdt på å sett litt på nettbutikker nå, og da får jeg se at veldig mange Laptoper faktisk selges med WebCam. Hva er egentlig vitsen med det?

 

 

 

 

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg håper på å få kjøpt en ny laptop etterhvert. Må bare spare penger først. Hvilken PC det blir enda vet jeg ikke.

 

Kravene til PC`en er at det helst skal være 2 GB Ram, IKKE 17 Tommers skjerm, IKKE WebCam, så bør det være 120 GB eller mere, også selvfølgelig så skal den ikke koste så veldig mange penger.

 

Uannsett. jeg har holdt på å sett litt på nettbutikker nå, og da får jeg se at veldig mange Laptoper faktisk selges med WebCam. Hva er egentlig vitsen med det?

 

Hilsen. wil.

 

Fordi man skal kunne bruke videofunksjonen i MSN og Skype uten å ha noe ekstra utstyr. Kan jo være hendig når man er på farten og vil kontakte de hjemme. Ser klart at dette er noe som mange etterspør (uten at de nødvendigvis noengang vil bruke det).

 

Se på Lenovo sine bærbare, god kvalitet og uten særlig ekstra dill. Link til prisguide. De modellene som har 1 GB minne har nesten alltid et stk minnebrikke montert, og 1 stk ledig plass. Du får 1 GB i tillegg for under 200 kr.

 

Oversikt over bærbare oppgitt uten WebCam. Du ser det er mye å velge i.

 

Men for best mulig hjelp med anbefalinger, bør du angi hva du har tenkt å bruke maskina til, maksimalt hvor mye du vil bruke og hvor lenge det er til du skal kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...