zeox Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 tviler sterkt på at 300 blir den nye unit cappen. tenk på hvordan rabiate fans kommer til å reagere da. man ser jo hvordan de reagerer bare ved auto-mining og MBS :S
berntys Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 som sagt tror dei bare prøvde da ut me 300...men på legacy intrvju me ein av produsentane bak star craft 2 spørte dei om dei kom t og utvida da fra 200 og t unlimited...og da svarte dei at da va uaktuelt og få unlimited...men at dei kom kansje t og + på 100
berntys Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 men da kan jo forandra seg da og...får venta t dei komme ut me spele...e masse dei har forandra siden dei første filmane fra spelet kom ut...warp rays e ute...reavers og soulhunters e ute...likte godt soulhunteren...
TheExcalibur Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Halloen!! Unlimited supplies er bare best. Har irritert meg lenge over at sc ikke er det trenger mer ennn to hundre. Mye mer.
zeox Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 dette er jo for å få folk til å tenke over hva de faktisk bygger. unlimited supplies er en av de store grunnene til at jeg ikke er en stor fan av C&C serien
Bata Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Halloen!!Unlimited supplies er bare best. Har irritert meg lenge over at sc ikke er det trenger mer ennn to hundre. Mye mer. Ødelegger jo KJERNEN i mye av SC taktikken. Det faktum at man man flytte på terran bygg mister jo mye av meningen. NEI til unlimited resources!!
TheExcalibur Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg bygger og bygger og for om meldinge hele tia om"Limited Exeeded" omfg
JRL Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Halloen!!Unlimited supplies er bare best. Har irritert meg lenge over at sc ikke er det trenger mer ennn to hundre. Mye mer. Ødelegger jo KJERNEN i mye av SC taktikken. Det faktum at man man flytte på terran bygg mister jo mye av meningen. NEI til unlimited resources!! Jepp,unit production eller macro er en veldig viktig del av SC. Blir uansett for teit å ha 10-12 gateways som står å pumper units i det uendelige. Kanskje vært komisk en liten stund, men som et strategisk pvp spill blir det litt for dumt.
Akidon Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Synes 200 er greit jeg. Ser ikke helt poenget i å ha flere units.
zeox Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 200 er perfekt i mine øyne. hvertfall for starcraft
edahl Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Ok, men trehundre ihvertfall da^^ Hvis du vil spille et spill med INANE mengder enheter, spill Supreme Commander. Build-order og ressurshåndtering er halve seieren i SC.
TheExcalibur Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 (endret) 300 i SC 2 hadde vært perfekt. Da hadde man hatt nok til både defense og attack. 200 er ikke nok til det. Endret 7. februar 2008 av PhoenixHunter
Akidon Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Lol logikken din er på bærtur. Viss du har 300 og jeg har 200 har du muligens nok til å motstå ett angrep samtidig som du er i angrep. Har jeg 300 sliter du nok uansett. Flere uniter enn 200 i starcraft ødelegger balansen. Man får uansett sjeldent nok gryn til å lage mer enn 200 units, med mindre man spille fastest osv. Spiller man vanlige maps sliter man med å utnytte alle 200. Og klarer man det er det jo bare å gå over på mer slagkraftige uniter etterhvert.
JRL Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 300 i SC 2 hadde vært perfekt. Da hadde man hatt nok til både defense og attack. 200 er ikke nok til det. du må i så fall ha single player i tankene, for dette slår meg ikke som en spesielt logisk tankegang.
Asdt Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Dere som sier at 200 ikke er nok må jo bare ha spilt fastest maps?
TheExcalibur Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Noen av Single Player - mapsene har ganske mye ressurser. Så det vil være nok.
Akidon Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Noen av Single Player - mapsene har ganske mye ressurser.Så det vil være nok. Ikke viss man driver krigføring aktivt fra begynnelse til slutt. Jeg kommer i alle fall sjeldent over 150 units i mine slag. Viss jeg gjør det har jeg ganske solid overtak. Og da trenger jeg igrun ikke flere units anyway.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå