Gå til innhold

noken som vet nåke nytt om star craft 2 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

glede meg noke sykt t star craft 2 komme...men ka tid da blir vet eg ikkje ennå...andre som glede seg??? har sett film fra spele me terran og protoss....men lite om zerg dei må jo snart komme me noke der og...blizzard rule

Endret av berntys
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kort sagt er det ingen estimat på når SC2 kommer ut enda, vi har ingenting å gå på. Blizzard sier fremdeles "when its done" som de gjør med alle sine titler. De har råd til å ta seg god tid og gjøre alt så perfekt som mulig, og det er vel i grunn en god ting selv om det evt. betyr at vi må vente litt ekstra før vi får spille det.

Det som jeg har sett hittil indikerer at de er allerede ganske så langt fremme i utviklingen, og at hovedfokuset nå egentig ligger i å lage perfekt balanse mellom enheter, lage ferdig zerg, og mekke litt på kampanjeoppdragene. Det er ikke mye arbeid totalt sett, men Blizzard tar seg sikkert god tid. SKulle jeg tippe ville jeg sagt at vi kanksje ser SC2 i Q4 2008, i tid for julehandelen, og dermed store salg.

-Stigma

Skrevet

Supply er egentlig ganske greit, da det tvinger en til å balansere hæren sin mer taktisk.

har noen forresten prøvd å gå innpå forumet på blizzard sine sider. Jeg trykker på linken og kan se alle emnetrådene, men hver gang jeg trykker på en så kommer en feilmelding om at battlenet forumet er nede :( dette har skjedd hver gang jeg har prøvd de siste månedene.

Skrevet
Jeg har hørt at det er unlimited supplies.

Det vil si du kan bygge så mange units som du vill (noe jeg har vært ganske irritert av i enern)

Kult^^

tviler på at dette stemmer. Dette er ikke C&C

Skrevet

i alle fall i videoene de har visst har jo supply depot til terran vært i bildet. Det at de kan senkes for å slippe enheter fram f.eks.

Så det at man kan ha uendelig med enheter vil jo da ganske effektivt begrenses av supply depot\ pylons\overlords.

Skrevet

Jeg var litt skeptisk som de fleste andre da jeg så de første skjermbildene da de så ut som en litt oopdatert SC1. Ikke at det ville vært en dårlig ting, men de kan gjøre så mye mer i dag. Så leste jeg at når man skyter ned romskipene ramler de faktisk ned på bakken og knuser alt under seg som enheter og bygninger... Vi får "bare" de tre gamle rasene, men alle får nye enheter og defleste gamle blir modifisert en smule. Tviler på at vi får Marines og Firebats, for eksempel, men i stedet får vi en kombinasjon, sannsynligvis med begge våpnene. Om det blir like balansert og variert som det første har vi definitivt noe å glede seg til. Jeg bare håper de tar seg god tid og gjør det perfekt i stedet for å skynde seg og bli ferdig til f.eks julesalget.

Min største bekymring nå er om Kerrigan dukker opp igjen. Det blir liksom ikke det samme uten henne. Hadde heller ikke sagt nei takk til Nova. ;)

Skrevet

som thecrow77 over meg, så ble heller ikke jeg betatt av de første bildene av SC2. Når jeg nå har gått gjennom et par videoer på gametrailers så tar jeg helomvending og sier at spillet ser veldig kult ut. Jeg spilte aldri mye SC 1, så dette blir en "frisk" start for meg.

Gleder meg.

Skrevet (endret)
Jeg var litt skeptisk som de fleste andre da jeg så de første skjermbildene da de så ut som en litt oopdatert SC1. Ikke at det ville vært en dårlig ting, men de kan gjøre så mye mer i dag. Så leste jeg at når man skyter ned romskipene ramler de faktisk ned på bakken og knuser alt under seg som enheter og bygninger... Vi får "bare" de tre gamle rasene, men alle får nye enheter og defleste gamle blir modifisert en smule. Tviler på at vi får Marines og Firebats, for eksempel, men i stedet får vi en kombinasjon, sannsynligvis med begge våpnene. Om det blir like balansert og variert som det første har vi definitivt noe å glede seg til. Jeg bare håper de tar seg god tid og gjør det perfekt i stedet for å skynde seg og bli ferdig til f.eks julesalget.

Min største bekymring nå er om Kerrigan dukker opp igjen. Det blir liksom ikke det samme uten henne. Hadde heller ikke sagt nei takk til Nova. ;)

Marines er med (medics og) mens Firebats ble tatt ut av den seneste builden i forrige uke. Kerrigan vil være med, hun ser du på traileren

Endret av zeox
Skrevet

Har fulgt med en del på korea sin broodwar scene. et par folk på youtube som lager engelsk komentarer til proff kampene, ganske artig. blir interessant å se om sc2 tar over for #1 i korea.

Skrevet

Selvsagt vil en versjon av Marines være med, det blir jo som å si zerglinger og zealots blir med. Men blir det de samme som i 1ern? Det er spørsmålet. Om alt annet oppdateres, hvorfor ikke disse enhetene? ;)

Skrevet
Selvsagt vil en versjon av Marines være med, det blir jo som å si zerglinger og zealots blir med. Men blir det de samme som i 1ern? Det er spørsmålet. Om alt annet oppdateres, hvorfor ikke disse enhetene? ;)

ah, slik ja.

Du kan oppgradere de slik at de får skjold. ellers er de helt like som i originalen

Skrevet

Mye gøy og mye nytt, nå er jo spillet i intern alpha, så er fortsatt mye som kan skje.

For de som er interessert så er det verdt å ta en kikk på

www.sclegacy.com

www.starcraft2.com

Iogmed at fansen har mye å si så blir informasjon sluppet hele tiden og man får vite hva utviklerne prøver ut og tester i de forskjellige buildsene. Har vært tilfeller der fansen har fått utviklerne til å redesigne/fjerne units.

Ta en kikk så får du vite alt du trenger ;) og mer gøy kommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...