Maxiraze Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har lyst til og sette opp en server på WC3 (dota vist det har noe betydning) men har problemer med at ingen kan se min server. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikset det? Hvilken port må jeg åpne? Jeg har nextgentel og speedtouch 5x6 ruter.
Maxiraze Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Skrevet 12. januar 2008 (endret) Fant en grei link her på siden som var til denne siden (har funnet fram riktig type ruter og spill her da) Men når jeg prøver og gå innpå sia 192.168.x.xxx (som det står at jeg skal gjøre i den guiden) så er det ingen side, men jeg bruker i stede 10.0.0.1 som virker til min ruter. Der gjør jeg akkurat somguiden sier men har problemer med å finne pcen min på den greia, altså jeg finner bror min sin far min sin bærbar pcen sin osv men ikke min pc sitt navn. Hva kan være feil? eller er det jeg bare som ikke vet hva det riktige navnet på pcen er?? Jeg har kaldt den Sungam når jeg instalerte windows, og er ganske så sikker på at det er det den heter for når jeg sharer ting så står det jo "blablabla on Sungam" Er det noen annen plass jeg kan se navnet på pcen som jeg ikke har lagt merke til, der jeg kanskje kan se hva den virkelig heter?? Edit! der kommer heller ikke en slik box som spørr om username og password når jeg skriver inn den ipen, Bruke default gateway ipen min nå og da kom det opp en slik boks som spørr om username og password, men husker ikke username eller password atm (trur dere jeg har kommet til riktig da?) Endret 12. januar 2008 av Maxiraze
Maxiraze Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Skrevet 13. januar 2008 problemet er løst, viste seg å være at jeg sto i en switch som sto videre i en annen og så i ruteren, det gjorde slik at jeg ikke var på nettverket men kunne få nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå