Gå til innhold

Knekt kraveben i MC-ulykke for ca 1,5 år siden


Marius88

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier hadde jeg en MC-ulykke for ca 1,5 år siden. Kom heldig fra det med kun et knekt kragebein. Dette er nå helt bra, har ingen plager, trener styrke uten problemer. Håper ikke det gir noen grunn for å sende meg hjem så lenge jeg ikke har noen plager med det. Ble litt svett akkurat nå, da jeg fikk vite at en kompis ble sendt hjem mot sin vilje i dag da han opplyste legen om en skulder som hadde gått ut av ledd en gang da han var liten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du ikke har noen problemer med kravebeint og heller ikke får noen problemer med det under tjenesten skal det nok ikke ende med at du blir sendt hjem. Du er innkalt forresten? Med tanke på hvor få plasser det er i militæret for tiden kan det hende at du ikke blir tatt inn hvis du forteller om det. Hvis du blir spurt om du har hatt noen skader må du jo nevne kravebeinet, men ellers burde du ikke si noe om det uten videre, da kan legen bli usikker og sette ned karakteren din på skulder, noe som kan gjøre at du ikke kommer inn.

Lenke til kommentar

hvis du ikke har noe form for problemer med det nå, så trenger du strengt tatt ikke si noe.

jeg sa ikke ifra om alt som har feilet meg tidligere, bare det som evt kunne hindre meg i tjenesten(det var ingenting men)

 

men du kan nevne det, og si at det ikke har vært noe problemer med det i etterkant.

btw, det er mange som finner på ting de har sagt som ikke stemmer med hva de sa, kan dette være tilfelle med kammeraten din?

Lenke til kommentar

tja, jeg har hatt en skade i kneet, som jeg faktisk glemte å informere om, har hatt lite problemer med det etter skaden.

jeg informerte om det senere, da jeg startet å få litt problemer, uten at det gjorde noe.

det ordnet seg med kneet da, trengte ikke behandling eller noe slikt...

 

slike ting skal ikke påvirke klareringen noe særlig, er mer alvorlige ting de sjekker, som økonomi og lignende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...